عزیزی رئیس دادگستری شهرستان شهریار بیان کرد:

شهرستان شهریار بعد از تهران، بیشترین فعالیت قضایی را داراست

۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۰:۵۴:۳۹
کد خبر: ۴۱۲۰۳۰
شهرستان شهریار بعد از تهران، بیشترین فعالیت قضایی را داراست
عزیزی رئیس دادگستری شهرستان شهریار در جلسه شورای ادراری شهرستان شهریار که با حضور حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح قوه قضائیه تشکیل شد گفت: بعد از تهران، شهرستان شهریار دارای بیشترین فعالیت قضایی در استان تهران است.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران؛ در سومین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار، عزیزی رئیس دادگستری شهرستان شهریار با تقدیر از حضور حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح قوه قضائیه گزارشی از وضعیت قضایی شهرستان شهریار ارائه کرد و اظهار امیدواری کرد تا سفر حجت الاسلام والمسلمین بهرامی برای سیستم قضایی شهرستان همراه با خیر و برکت باشد.

عزیزی با اشاره به افزایش دو برابری میزان پرونده های قضایی از سال 89 تا 94، میزان فعالیت قضایی دادگستری شهرستان شهریار را بعد از تهران از نظر میزان وسعت کار قضایی و تعداد پرونده ها بیشترین کار قضایی دانست و افزایش میزان پرونده ها را زنگ خطری برای افزایش مشکلات مردم دانست.

رئیس دادگستری شهرستان شهریار میزان فعالیت هر قاضی شهرستان شهریار را در هر ماه به طور میانگین رسیدگی به 200 فقره پرونده اعلام کرد و به نتیجه رساندن پرونده ها را با پروسه های موجود فشار سنگینی از حیث کار به قضات قلمداد کرد.

عزیزی حضور حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح قوه قضائیه را به فال نیک گرفت و اظهار داشت: باتوجه به کار کارشناسی صورت گرفته در جهت شناسایی مشکلات و معضلات و نیازهای دستگاه ها و حرکت در جهت حل آنها می تواند به توسعه بخش قضایی در شهرستان شهریار امیدوار بود.

وی با اشاره به این نکته که با حمایت های صورت گرفته ساختمان دادگستری ساخته شد؛ گفت: در شهرستان شهریار ساختمان دادسرا با زیربنایی بالغ بر 4300 متر با مساعدت شهرداری آماده افتتاح شده است که امیدواریم با انعکاس موضوع تجهیز مناسبی انجام شود تا بتوانیم خدمات بهتری به مردم عرضه کنیم

عزیزی رئیس دادگستری در پایان افزود: از حسن تدبیر فرماندار محترم شهرستان شهریار جناب دکتر ناجی در مدیریت کلان شهرستان و ایجاد فضای مناسب و تعاملی در شورای تامین قدردانی می کنم و بی تردید فضای موجود در شهرستان شهریار در بین همه شهرستان های استان تهران بی نظیر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز