فرمانده گچساران:

انتقال صنوف آلاینده به شهرکهای صنعتی گچساران

۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۲:۱۴:۱۷
کد خبر: ۴۱۲۱۰۰
انتقال صنوف آلاینده به شهرکهای صنعتی گچساران
صبح امروز جلسه کمیسیون نظارت بر سازمانهای صنفی شهرستان گچساران با حضور فرماندار،مدیرعامل شهرکهای صنعتی استان ،معاون بازرگانی سازمان صنعت ،معدن و تجارت و اعضاء جلسه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از گچساران ؛صبح امروز جلسه کمیسیون نظارت بر سازمانهای صنفی شهرستان گچساران با حضور فرماندار،مدیرعامل شهرکهای صنعتی استان ،معاون بازرگانی سازمان صنعت ،معدن و تجارت و اعضاء جلسه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

فرماندار گچساران ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه با بیان این مطلب که هدف  نهایی همه مسئولین دستیابی به شهری آرام، ایمن می باشد اظهار داشت :بعضی از صنوف به علت شرایط خاص خود دارای آلایندگیهای صوتی و .... هستند که باید با تعامل و همکاری تمامی دستگاههای ذیربط شرایط را برای ایجاد شهری فاقد از عوامل مزاحم و به دور از آلاینده های اصناف و مشاغل برای شهروندان تلاش مضاعف نمود.

رحیمی با اشاره به هماهنگیهای بعمل آمده بین شهرکهای صنعتی و صنعت معدن و تجارت جهت انتقال صنوف آلاینده به شهرکهای صنعتی گچساران اظهار داشت :دو و نیم هکتار زمین برای انتقال این صنوف مشخص و مکانیابی شده است که زیرساختهای لازم نیز در این مکان پیش بینی و اجرا خواهد شد

 وی با تاکید بر ساماندهی این صنوف خاطر نشان کرد: کاهش آلودگی‌های صوتی، زیست محیطی و نیز کنترل و کاهش ترافیک ،زیباسازی چهره شهر از  جمله مزیت‌های انتقال صنوف به شهرک صنعتی صنفی به‌شمار می‌رود.

فرماندار با تاکید بر پیش بینی افق طولانی مدت برای  انتقال صنوف تصریح کرد:باید با پیاده نمودن یک طرح مهندسی و کارشناسی شده در زمینهای مورد نظر با توجه به مهیا بودن زیر ساختهای لازم این کار در بلند مدت جوابگو بوده و بعد از مدتی نیاز به جابجایی نباشد

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز