در چهارمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری کشور:

شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر موفق به کسب جایزه توان‌مندی سه ستاره کشور شد

۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۵:۲۷:۰۱
کد خبر: ۴۱۲۲۴۶
شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر  موفق به کسب جایزه توان‌مندی سه ستاره کشور شد
شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر موفق به کسب جایزه توان‌مندی سه ستاره در چهارمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری کشور شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، این جشنواره، مهم‌ترین رویداد علمی و فناورانه کشور است که سالانه شاهد تغییر و تحول بنیادین نسبت به دوره‌های اول، دوم و سوم بوده است به‌گونه‌ای که سه سطح بنگاه‌های تولیدی و خدماتی، شرکت‌های کوچک فناور و دانش‌بنیان و شرکت‌های مادر تخصصی (هلدینگ) را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.
شرکت‌های ارزیابی‌شده در این جشنواره در سطوحی از قبیل تعهد، توانمندی، شایستگی و رقابت‌پذیری مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر پس از کسب نشان توانمندی ملی دوستاره در سال گذشته، موفق به کسب جایزه ملی توانمندی سه ستاره در سال جاری شد.
کمیته ارزیابی جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری کشور متشکل از متخصصین ارزیابی، متخصصین مدیریت فناوری و نوآوری و نمایندگان صاحب صلاحیت دبیرخانه هاب بخشی است که به صورت کلی وظیفه برنامه‌ریزی و هدایت فرآیند ارزیابی جایزه را در هر دوره بر عهده دارند.
در این ارزیابی‌ها مواردی از قبیل رهبری و استراتژی فناوری و نوآوری؛ مدیریت منابع فناوری و نوآوری؛ هوشمندی و پیش‌بینی فناوری و شناسایی ایده‌های نوآورانه، تحقیق و توسعه فناوری و نوآوری؛
شبکه نوآوری، اکتساب و یادگیری نوآوری و فناوری؛ تجاری‌سازی و بهره‌برداری از فناوری و نوآوری؛ نتایج فناوری و نوآوری؛ نتایج مالی و بازار و نتایج منابع انسانی و جامعه؛ برای تعیین سطح شرکت‌ها موردبررسی و امتیازدهی قرار می‌گیرد.
مراسم اهدا جوایز چهارمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری با حضور دکتر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی ایران؛ دکتر سلطانی رییس صندوق نوآوری و شکوفایی کشور، دکتر سلطانی نایب‌رییس اتاق بازرگانی ایران، دکتر الیاسی معاون سیاست‌گذاری و ارزیابی راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ اعضای دبیرخانه جایزه ملی فناوری و نوآوری و پژوهشگران، نخبگان، صاحبان بنگاه‌ها و هلدینگ های برتر ملی و ...در مرکز همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی، برگزار شد.  

خبر: مریم مهری 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز