افتتاح ۵۲۷ پروژه مخابراتی با حضور وزیر ارتباطات در شرکت مخابرات آذربایجان غربی

۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۱۸:۴۰
کد خبر: ۴۱۲۲۸۰
در جریان سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به آذربایجان غربی، ۵۲۷ پروژه و طرح مخابراتی با سرمایه گذاری بالغ بر ۹۳۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، در جریان سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به استان آذربایجان غربی، ۵۲۷ پروژه و طرح مخابراتی با سرمایه گذاری بالغ بر  ۹۳۳ میلیارد ریال با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، سرائیان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ، قاضی پور نماینده مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات استانی و کشوری در شرکت مخابرات استان آذربایجان غربی به بهره برداری رسید.

  در آیین افتتاح این پروژه ها دکتر واعظی از زحمات و تلاشهای شرکت مخابرات استان آذربایجان غربی در راستای توسعه خدمات مخابراتی در سطح استان قدردانی نمود و افزودند  شرکت مخابرات در توسعه ارتباطات کشور نقش پدری را دارد و این شرکت با بهره گیری از سرمایه و منابع بسیار غنی نقش تعیین کننده ای در توسعه ارتباطات کشور دارد .

  وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات ادامه داد : وضعیت شرکت مخابرات کشوردر سالهای آتی بهتر خواهد شد و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حمایت های خود را از شرکت مخابرات دوچندان خواهد کرد .

  در ادامه دکتر سرائیان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران هم در خصوص برنامه ها و اولویت های شرکت مخابرات ایران گفت : استراتژی شرکت مخابرات ایران ارائه خدمات کلان به مشتریان تجاری وخانگی است و نگاه شرکت مخابرات به ارائه خدمات نگاه ملی است .

  مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، نوسازی شبکه ، ارائه سرویس با کیفیت و خدمات بهینه با پشتیبانی قوی را جزء اولویت های اساسی شرکت دانست و افزود : با برنامه های تدوین شده در شرکت مخابرات در قالب سند راهبردی انتظار تحولی عظیم در شرکت مخابرات را داریم که با همت تمامی مجموعه شرکت مخابرات کشور این برنامه عملیاتی و باید در سال جاری شاهد رشد و تحول مخابرات باشیم .

سرائیان تصریح کرد شرکت مخابرات استان آذربایجان غربی در زمینه توسعه و زیر ساخت های مخابراتی در اکثر شاخص ها رشد قابل توجهی دارد و جا دارد از تمامی مجموعه این شرکت قدردانی نماییم .

در ادامه این مراسم قاضی پور نماینده مردم ارومیه درمجلس شورای اسلامی از حضور رییس جمهور و وزیر ارتباطات و کاروان تدبیر امید در استان آذربایجان غربی قدردانی کرد و از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواستار توجه بیشتر به استان آذربایجان غربی از لحاظ توسعه امکانات مخابراتی  شدند .

اسمعیل زاده مدیرعامل شرکت مخابرات استان آذربایجان غربی در افتتاح  ۵۲۷ پروژه و طرح مخابراتی در این استان گفت : شرکت مخابرات استان با بهره گیری از نیروی انسانی پویا وخلاق تاکنون پروژه ها و طرح های خوبی را در سطح استان در راستای ارائه خدمات به مردم عملیاتی نموده وافتتاح پروژه های جدید در راستای ارتقاء شبکه ونسل های جدید اینترنت راه اندازی شده است که امیدواریم با افتتاح این پروژه ها شاهد ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان باشیم .

 شایان ذکر است این افتتاح به صورت ویدئو کنفرانسی برای سه نقطه از شبکه مخابراتی استان ، شاملBTSمرکز وحدت – مرکز Soft switch دوم موبایل به ظرفیت ۲میلیون و۲۵۰هزار شماره وswap  مربوط بهBSCها و راه اندازی  NSCدوم واقع در مرکز پیام ارومیه انجام شد.

 

نظر شما