امت حزب الله، در سوگ حضرت روح الله رخت عزا بر تن کرد

۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۴:۰۳:۱۰
کد خبر: ۴۱۲۸۱۹
امت حزب الله، در سوگ حضرت روح الله رخت عزا بر تن کرد
مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همچون سراسر کشور در بارگاه مطهر ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، رواق بزرگ امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی میزبان هزاران مشتاقی بود که در سالروز کوچ آسمانی‌ مقتدای‌شان حضرت امام خمینی(ره) گرد هم آمده بودند و سوگمندانه اشک ماتم ‌ریختند.

قشرهای مختلف مردم از مردان، زنان، نوجوانان، جوانان و کهنسالان به بارگاه ملکوتی انیس النفوس حضرت رضا(ع) آمده بودند تا یاد مردی بزرگ از سلاله خوبان را گرامی دارند؛ مردی که تابش حضورش، تاریخ منجمد شده سال‌های استبداد و استعمار این سرزمین کهن را در هم شکست و بهار آزادی را به ارمغان آورد؛ رهبری که با عمل و گفتارش بسیاری از آداب از یاد رفته مروت و راستی را برای جهانیان عینیت بخشید.

در این مراسم با شکوه که با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی؛ تولیت آستان قدس رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی؛ امام جمعه مشهد مقدس و جمعی از مسئولان استانی و مردم انقلابی مشهد برگزار ‌شد، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ابیاتی را در مدح شرافت، شجاعت و صداقت پدر مهربان و معلم دلسوز امت، امام روح الله خمینی(ره) قرائت کردند. آن‌ها مرثیه مردی را خواندند که با هجرت آسمانی خود صدها میلیون آزادی خواه را در سراسر جهان در غم فراق خود فرو برد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز