معاون سازمان مدیریت برنامه ریزی مازندران:

نگاه واحد استان مسئله جذب سرمایه گذار و سرمایه گذاری می باشد

۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۲:۰۴:۱۸
کد خبر: ۴۱۲۹۱۰
نگاه واحد استان مسئله جذب سرمایه گذار و سرمایه گذاری می باشد
معاون سازمان مدیریت برنامه ریزی مازندران بر نگاه واحد استان بر جذب سرمایه گذار تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان های محمودآباد و نور با رویکرد اقتصاد مقاومتی  و به میزبانی شهرستان محمودآباد برگزار شد.

این جلسه با حضور یحیی یوسف پور، فرماندار محمودآباد و کریمی معاون منابع انسانی سازمان مدیریت برنامه ریزی استان و بخشداران و شهرداران و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان های محمودآباد و نور در محل مرکز آموزش مدیریت نفت محمودآباد برگزار شد.

کریمی، معاون منابع انسانی سازمان مدیریت برنامه ریزی استان طی سخنانی در این خصوص گفت: اداراتی که فاقد اختیارات بوده و خواهان افزایش اختیارات هستند به فرمانداری ها اعلام و درخواست کنند تا از طریق ستاد اقتصاد مقاومتی پیگیری و اقدام لازم با رایزنی اداره کل متبوع صورت گیرد.

وی گفت: ما در بکارگیری منابع ونیروها از اسراف جلوگیری بکنیم و پروژه هایی که ملی هستند و ابلاغ شده است مسوول شهرستان موظف به پیگیری موضوع هستند تا به سر منزل مقصد و هدف آن پروژه و برنامه برسد.

وی افزود: انتظار ما این است که وقتی ستاد شهرستانی تشکیل شده است براساس آن 12 برنامه و 57 محور ابلاغی در سطح شهرستان پروژه ها مشخص شده و دنبال پروژه های جدید در شهرهای مازندران نیستیم و به نوعی ما به دنبال کار های درستی هستیم که باید اتفاق بیفتد.

معاون منابع انسانی سازمان مدیریت برنامه ریزی استان مازندران با اشاره به برخی پروژه های فرا شهرستانی مثل زباله و ترافیک که چالشی فراگیری دارد گفت: باید پروژه های شهرستان ها اولویت بندی شده تا منابع آن پروژه های که اولویت بالاتری دارند تحقق پیدا نموده و باید اقدام صورت بگیرد که از سرمایه گذاری و رونق تولید حمایت کند.

کریمی گفت: تحرک و پویایی واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی موجب رونق اقتصادی و ارتقاء سطح اشتغال در جامعه شده و از بروز آسیب های اجتماعی به شکل مستقیم میکاهد.

معاون منابع انسانی سازمان مدیریت برنامه ریزی استان مازندران با اشاره به خدمات دولت الکترونیک و ارتقاء خدمات اداری به مردم در کمترین زمان ممکن گفت: نگاه واحد همه استان مساله جذب  سرمایه گذار و بستر سازی جهت سرمایه گذاری می باشد تا سرمایه گذار جهت دریافت استعلامات و خدمات اداری درگیر بروکراسی نشود.

وی در خاتمه 12 برنامه و 57 محور کمیته برنامه ریزی با رویکرد اقتصاد مقاومتی برای مدیران حاضر در جلسه تشریح نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز