صدور پروانه احداث هتل در اردبیل رایگان شد

۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۹:۵۳:۰۶
کد خبر: ۴۱۲۹۹۰
صدور پروانه احداث هتل در اردبیل رایگان شد
شهردار اردبیل گفت: شهرداری اردبیل به منظور حمایت از سرمایه‌گذاری و احداث هتل در اردبیل، مبلغی بابت پروانه احداث هتل اخذ نمی‌کند.

به گزارش برنا،حمید لطف‌ اللهیان اظهار داشت: دریاچه شورابیل اردبیل بعد از اجرای پروژه‌های متعدد سلامت محور می‌شود که در کنار این پروژه‌ها هتل 4 ستاره نیز در این مجموعه احداث می‌شود که این هتل قطعا میزبانی تیم‌های ورزشی ملی و باشگاهی بسیاری را در اردبیل عهده‌دار خواهد بود که تحولی عظیم درصنعت گردشگری سلامت اردبیل شکل می‌گیرد.

وی گفت: شهرداری اردبیل در تمامی بخش‌ها از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حمایت ویژه‌ای دارند و در همین راستا سرمایه‌گذاری که قصد احداث هتل در اردبیل را داشته باشند، شهرداری اردبیل هیچ مبلغی از بابت پروانه احداث اخذ نمی‌کند و حتی با ارائه زمین به سرمایه‌گذاران آماده مشارکت در احداث پروژه هستیم.

شهردار اردبیل افزود: دو پارک در مجتمع گردشگری شورابیل اردبیل احداث می‌شود که در پارک صخره ای در حال احدث، سالن آمفی تئاتر روباز نیز ایجاد می‌شود که این سالن برای برگزاری مراسم‌های مختلف در محیط زیبای دریاچه شورابیل بسیار مؤثر خواهد بود.

لطف اللهیان  از تدوین طرح تملک برای 120 هکتار از زمین‌های شهر اردبیل خبر داد و تصریح کرد: این اراضی در محدوده ملاباشی تا سلمان آباد بوده که در صورت موافقت دستگاه های مربوطه و با پیمودن فرایند قانونی در زمینه اجرای آن اقدام لازم انجام خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز