بمناسبت روز جهانی محیط زیست :

دفتر محیط زیست اداره کل ورزش و جوانان استان تهران پیامی را صادر کرد

۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۲:۵۴:۳۷
کد خبر: ۴۱۳۳۳۱
دفتر محیط زیست اداره کل ورزش و جوانان استان تهران پیامی را صادر کرد
دفتر محیط زیست و توسعه پایدار اداره کل ورزش و جوانان تهران، فرارسیدن 16 خرداد روز جهانی محیط زیست را گرامی داشته و خواستار توانمند سازی مردم برای تبدیل شدن به فعالانی در زمینه توسعه پایدار و متوازن شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، دفتر محیط زیست و توسعه پایدار اداره کل ورزش و جوانان تهران، فرارسیدن 16 خرداد روز جهانی محیط زیست را گرامی داشته و خواستار توانمند سازی مردم برای تبدیل شدن به فعالانی در زمینه توسعه پایدار و متوازن شد.

در پیام این دفتر به مناسبت روز جهانی محیط زیست، ابراز امیدواری شده با ارتقا بینش عموم و جوامع و تغییر دیدگاه‌ها و در خصوص مسئله محیط زیست، چهره ای انسانی به مسایل زیست محیطی داده شود و آحاد مردم نقش محوری و اساسی خود را در این راستا ایفا ‌نمایند.

در این پیام تاکید شده که روز جهانی محیط زیست متعلق به مردم و شامل فعالیت های مختلفی از قبیل راهپیمایی‌، همایش‌های ورزشی، درختکاری و برنامه های بازیافت و پاکسازی می باشد و یکی از اهداف دفاتر محیط زیست و توسعه پایدار، ترویج مشارکت با هدف اطمینان از برخورداری همه ملتها از آینده‌ای امن‌ و سعادتمندانه‌ است.

گفتنی است دفتر محیط زیست و توسعه پایدار اداره کل ورزش و جوانان تهران، به عنوان حامی عقاب طلایی، فعالیت های گسترده ای را در راستای مسایل زیست محیطی و جلب مشارکت آحاد مردم بویژه قهرمانان و ورزشکاران به عنوان الگوی جوانان اجرایی نموده که امضا کمپین حمایت از عقاب طلایی در حال انقراض با حضور شماری از قهرمانان، مسئولان و هنرمندان در سالن همایش های اداره کل ورزش و جوانان تهران، آغازی بر این نقش آفرینی و وظیفه خطیر و انسانی بوده است.

درهمین راستا، لقب سیمرغ نیز به رابطان محیط زیست که مدیران روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران هستند، از سوی وزارت ورزش و جوانان، اعطا شد.

 

نظر شما