کشف ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در محمودآباد

۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۱۱:۰۱
کد خبر: ۴۱۳۴۰۰
کشف ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در محمودآباد
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان محمودآباد از کشف 20 کیلوگرم مواد مخدر طی سه ماه اخیر در حوزه استحفاظی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ سرهنگ دوم پاسدار زمان شالیکار، فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان محمودآباد، در مصاحبه با خبرنگاران گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی محمودآباد 20کیلوگرم از انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی افزود: در راستای مبارزه با مواد مخدر و دستگیر عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان محمودآباد طی سه ماه اول سال 95 تا کنون تعداد 8 نفر قاچاق چی و بیش از 100 نفر عوامل خورده فروش مواد مخدر در شهرستان محمودآباد دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به قوه قضائیه معرفی شدند.

شالیکار ادامه داد: پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی شهرستان محمودآباد در سال گذشته موفق به کشف 44 کیلوگرم از انواع مواد مخدر شدند که امسال به نسبت به مدت مشابه 100% شاهد افزایش کشفیات بوده ایم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان محمودآباد همچنین با اشاره به آغاز فصل تابستان و حضور مسافران در شهرهای محمودآباد و سرخ رود بمنظور بهره مندی از ساحل و مناظر طبیعی گفت: اولویت مهم نیروی انتظامی در فصل تابستان حفظ امنیت جان و مال مسافران می باشد که در این خصوص تمهیدات لازم اعم از بکارگیری پلیس افتخاری و استقرار پلیس در سواحل و نصب بنر و علائم هشداری بمنظور آموزش شهروندان و مسافران با هدف پیشگیری از سرقت داخل خودرو در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ زمان شالیکار گفت: با تلاش عوامل پلیس آگاهی انتظامی شهرستان محمودآباد 4 باند بزرگ سارقین خودرو و اموال داخل خودرو کشف شدند که در این رابطه بیش از 15 نفر سارق که عمدتاً غیر بومی بوده اند دستگیر شده و تحویل مراجع قضائی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز