سرمربی تیمهای ملی کشتی ساحلی درگفتگو با برنا:

جوانان ما کاری کردند کارستان

۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۳:۴۷:۵۵
کد خبر: ۴۱۳۸۶۲
جوانان ما کاری کردند کارستان
خوشحالیم از اینکه با قهرمانی خود مزد زحماتمان را گرفتیم و دل مردم را شاد کردیم.

فردین معصومی سرمربی گیلانی تیم ملی کشتی ساحلی ایران در گفتگو با خبرگزاری برنا در گیلان گفت :در رده سنی نوجوانانبا 2 ظلا نایب قهرمان ، در رده سنی جوانان با 3 طلا قهرمان ودر رده سنی بزرگسالان با 4 طلای غیورمردان ایرانی توانستیم به مقام قهرمانی برسیم .

وی افزود:در این دوره از رقابتها قهرمانان عنوان دار کشتی آزاد دنیا حضور پیدا کرده بودند اما جوانان ما با قهرمانی در رده سنی جوانان وخصوصا بزرگسالان کاری کردند کارستان که همه متعجب شده بودند.

 معصومی گفت : در رده سنی بزرگسالان در 2 وزن از کشتی گیران جوانان خود استفاده کردیم موفق شدند حریفان خود را با اقتدار شکست دهند.

 سرمربی گیلانی تیمهای ملی کشتی ساحلی ایران خاطرنشان کرد:تمرینات خوبی را پیش از مسابقات در مازندران وتهران برگزار کردیم وخوشحالیم از اینکه با قهرمانی خود  مزد زحماتمان را گرفتیم وموجب  شادی دل مردم شدیم.

مسابقات جهانی کشتی ساحلی در رده بزرگسالان دیروز در شهر  فازانا کرواسی برگزار شد که تمامی نمایندگان کشورمان صاحب مدال طلا شدند و با کسب 40 امتیاز به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست یافتند. تیم های یونان و ترکیه نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

تیم جوانان ایران نیز  با کسب سه مدال طلا (یک کشتی گیر کمتر) به عنوان نخست رسیده بود و تیم نوجوانان هم با کسب 2 مدال طلا (یک کشتی گیر کمتر) عنوان نایب قهرمانی را بدست آورده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز