هشدار فرمانده انتظامی استان:

با هنجارشکنان در ماه مبارک رمضان برخورد خواهد شد

۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۴:۵۰:۰۵
کد خبر: ۴۱۳۸۶۸
با هنجارشکنان در ماه مبارک رمضان برخورد خواهد شد
سردار مهدی محمودی: نیروی انتظامی با راه‌ اندازی گشت های ویژه، با هنجارشکنانی که در ملأ عام به خصوص در تفرجگاه ‌ها تظاهر به روزه خواری می کنند به طور جدی برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، در ماه مبارک رمضان پلیس به صورت جدی با راه اندازی گشت های ویژه، با هنجارشکنانی که در ملأ عام به خصوص در تفرجگاه ها و بوستان ها تظاهر به روزه خواری می کنند و یا هر عمل دیگری مانند بدحجابی به طور جدی برخورد می کند.

فرمانده انتظامی استان افزود: برای برقراری امنیت روانی روزه ‌داران، با تخلفات رانندگان برابر قانون به شدت برخورد خواهد شد و کسانی‌ که خودرو را برای خود حریم دانسته و نسبت به شکستن حرمت ماه رمضان اقدام کنند نسبت به توقیف خودروی آنها عمل خواهیم کرد.

وی بیان داشت: کلیه مراکز پذیرایی اعم از غذاخوری ها، چلوکبابی ها، پیتزا فروشی ها، آبمیوه و بستنی فروشی ها، قهوه سراها، ساندویچی ها، قهوه خانه ها و غذاهای تلفنی از زمان سحر تا افطار تعطیل بوده و حق هیچگونه فعالیتی ندارند.

محمودی تصریح کرد: غذاخوری های موجود در ترمینال ها، ایستگاه های راه آهن یا بین راهی که اماکن به آنان برای سرویس دهی به مردم مجوز داده است باید پوشش لازم برای استتار و دیده نشدن داخل رستوران را اتخاذ کنند.

فرمانده انتظامی استان یادآور شد: در راستای حفظ ارزش های اسلامی با آن تعدادی از افرادی که قصد هنجارشکنی داشته و در صدد آلوده کردن جامعه صنفی می باشند، در صورت مشاهده هر گونه تخلف و تظاهر به روزه خواری ضمن معرفی فرد خاطی به مقام قضایی نسبت به تعطیلی و پلمب محل برابر مفاد قانون نظام صنفی اقدام خواهد شد.

وی گفت: غذاخوری های بین راهی برای فعالیت در ماه رمضان ملزم به اخذ مجوز از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان و تأیید نهایی اداره نظارت بر اماکن عمومی بوده، در غیر این صورت از فعالیت آنها جلوگیری و نسبت به معرفی مدیر واحد صنفی متخلف به مقام قضایی و پلمب محل اقدام خواهد شد.

سردار محمودی با اشاره به اینکه مراکز پذیرایی فاقد مجوز، از اذان صبح تا اذان مغرب اجازه فعالیت نداشته و در صورت مشاهده برابر ضوابط و مقررات با متخلفان برخورد خواهد شد، بیان داشت: افرادی که بنا به دلایلی از جمله بیماری، مسافرت و... قادر به روزه گرفتن نیستند، با رعایت شئون ماه مبارک رمضان از خوردن و آشامیدن در ملاءعام خودداری کنند.

وی با تاکید بر اینکه شرکتهای مسافربری و رانندگان شاغل، تحت هیچ شرایطی حق تظاهر به روزه خواری نداشته و با فرد متخلف برابر قانون برخورد خواهد شد، گفت: تمامی رانندگان و سرنشینان وسائل نقلیه اعم از عمومی و شخصی موظف به رعایت حرمت ماه مبارک رمضان بوده و از هرگونه تظاهر به روزه خواری، ایجاد آلودگی صوتی و اعمال منافی شئونات مکتبی اجتناب کنند.

فرمانده انتظامی استان در پایان عنوان داشت: نیروی انتظامی در زمان افطار و شب های قدر که حضور و تردد مردم عزیز تراکم بیشتری دارد، تلاش می کند با حضور مأموران خود رفت و آمد را تسهیل و امنیت را ارتقا بخشد و البته همکاری مردم عزیز و روزه داران محترم بسیار راهگشا خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز