رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان

کاهش محسوس نرخ بیکاری در دولت تدبیر و امید در لرستان

۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۵:۲۰:۵۹
کد خبر: ۴۱۳۹۴۰
کاهش محسوس نرخ بیکاری در دولت تدبیر و امید در لرستان
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: در دولت تدبیر و امید شاهد کاهش آمار بیکاری از 20درصد به 13 درصد در لرستان بوده‌ایم.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،علی هادی چگنی در جلسه اقتصاد مقاومتی در لرستان اظهار داشت: در ابتدای دولت تدبیر و امید نرخ بیکاری در لرستان بالای 20 درصد بوده که این آمار امروز به 13.5 درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه در مبحث تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش ما این است که این آمار را به 11درصد کاهش دهیم، عنوان کرد: فرمانداران و بخشداران سراسر لرستان در راستایی تحقق سند اقتصاد مقاومتی وظیفه سنگینی به دوش دارند.

این مسؤول اظهار داشت: امروز که استان لرستان به عنوان یکی از سه استان‌ پایلوت در بحث اقتصاد مقاومتی انتخاب شده، یک فرصت برای این استان استان که باید از تلاش‌های شبانه‌روزی استاندار لرستان تقدیر کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: در تمام بخش‌ها در دولت تدبیر و امید کارهای خوبی صورت گرفته که یک نمونه آن افتتاح سه سد مروک، ایوشان و حوضیان است.

چگنی اظهار داشت: در تمام دولت‌های گذشته تنها سه سد در لرستان احداث شده بود، اما در این دولت 16 سد در حال احداث و مطالعه بوده و سه سد از آنها افتتاح شده است.

وی به زیرساخت‌های توسعه در لرستان اشاره کرد و گفت: امروز شاهد پروژه‌های زیرساختی مانند راه‌آهن‌ها، آزادراه‌ها، طرح‌های بزرگ زیرساختی و ... در لرستان هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: در سند اقتصاد مقاومتی لرستان تمام بخش‌ها دیده شده و پروژه‌هایی که قابلیت افتتاح را طی این دو سال دارند، مشخص و طی این دوسال به بهره‌برداری می‌رسند.

در ادامه هر کدام از فرمانداران و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی لرستان نکته نظرات خود را در بحث اقتصاد مقاومتی بیان کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز