معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت

پرداخت تسهیلات ۴۲۲ میلیارد تومانی برای احیا چرخه تولید در همدان

۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۸:۱۷:۲۹
کد خبر: ۴۱۴۰۸۸
پرداخت تسهیلات ۴۲۲ میلیارد تومانی برای احیا چرخه تولید در همدان
سید محمود نوابی با تأکید بر اینکه 238 واحد کوچک و 26 واحد متوسط و 53 طرح بالای 60درصد در دستور کار استان برای رساندن و برگرداندن به چرخه تولید قرار گرفته‌اند، گفت: مبلغ 422 میلیارد تومان تسهیلات در این بخش تزریق می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تویسرکان ؛ معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت که در دومین همایش حمایت از حقوق مصرف کننده در تویسرکان سخن می گفت با تأکید بر اینکه ما به دنبال قیام و انقلاب در حوزه حقوق مصرف‌کننده نیستیم، خاطرنشان کرد: ما تنها دنبال احقاق حقوق مصرف کننده هستیم.

وی با تأکید بر اینکه سازمان حمایت از حقوق تولیدکننده و مصرف‌کننده در تراز جمهوری اسلامی ایران عمل نکرده‌ است، گفت: این سازمان ظرفیت ارتقا و قوی‌تر عمل کردن را دارد که با برنامه‌ریزی باید به این مهم دست یافت تا بیشتر در خدمت تولید‌کننده و مصرف‌کننده باشیم.

نوابی با تأکید بر اینکه متأسفانه اکنون در ادارات بحث تکریم ارباب تغییر کرده و به بیانی "رجوع به ارباب" شده است، تاکید کرد: باید در ادارات بحث تکریم ارباب رجوع را بیشتر مدنظر قرار داده و در عمل هم به این مهم توجه نمایند.

وی با بیان اینکه این همایش پانزدهمین همایش کشوری حمایت از حقوق مصرف کننده است، تصریح کرد: خوشبختانه شاهد رشد صددرصدی در خصوص شرکت بنگاه‌ها برای آزمون حمایت از حقوق مصرف‌کننده هستیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت حق مصرف‌کننده را دارای ابعاد مختلف عنوان کرد و افزود: قیمت تنها یکی از مؤلفه‌ها است و بحث کیفیت، کمیت، خدمات قبل، حین و پس از فروش و همچنین خسارت اعتماد نیز از حقوق مصرف‌کننده است.

رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده و تولیدکننده کشور با تأکید بر اینکه برخی با تفکر اشتباه بحث سرمایه‌گذار سودجو و زالوصفت را مطرح کرده‌اند، گفت: اکنون احترامی که برای یک سرمایه‌گذار وجود دارد کمتر از احترام یک مسجدساز نیست، چون سرمایه‌گذار هم به خلق خدا خدمت می‌کند و همه وظیفه دارند بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری را فراهم کنند و سرمایه‌گذار هم باید از سرمایه‌گذاری خود سود ببرد.

وی خواستار توجه بیشتر سازمان‌های امور مالیاتی و دارایی، تأمین اجتماعی، کار، رفاه و امور اجتماعی و دیگر ارگان‌ها به این مهم شد و افزود: نباید به دنبال سردرگمی و ایجاد مشکل برای سرمایه‌گذار باشیم بلکه باید با این افراد شریف که قصد خدمت دارند نهایت همکاری را انجام داد.

نوابی با تأکید بر اینکه 238 واحد کوچک و 26 واحد متوسط و 53 طرح بالای 60درصد در دستور کار استان برای رساندن و برگرداندن به چرخه تولید قرار گرفته‌اند، گفت: مبلغ 422 میلیارد تومان تسهیلات در این بخش تزریق می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه ما به دنبال قیام و انقلاب در حوزه حقوق مصرف‌کننده نیستیم، گفت: ما تنها دنبال احقاق حقوق مصرف کننده هستیم.

فرماندار تویسرکان نیز در این همایش با تأکید بر اینکه تویسرکان ظرفیت و قابلیت بالایی در بحث‌های صنعتی دارد، گفت: تولید مبل و منبت تویسرکان در استان و کشور مقام اول را دارد و که بیش از 4هزار کارگاه فعال با اشتغالزایی بیش از 7200 نفر به صورت مستقیم تصدیقی بر این گفتار است.

حبیب مومیوند با اشاره به پیشینه فرش دستباف در تویسرکان که به عنوان یک برند کشوری مطرح بوده است ، گفت: در دهه‌های 50 تا 70 این صنعت سهم به سزایی در اقتصاد خانوار و تأمین امرار و معاش شهرستان داشته است، که به دلایل مختلف مغفول مانده و هنوز هم ظرفیت احیای آن در شهرستان وجود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز