هادی اسحاق‌نژاد، دبیر حزب اسلامی کار شاخه شهرستان زرند در گفت‌وگو با برنا:

عملکرد دولت دکتر روحانى در حوزه هاى کارگرى با توجه به تحریم‌ها مفید و قابل‌قبول بوده است/ رضایت مردم از عملکرد شانزده ساله دکتر امیری، باعث انتخاب مجدد ایشان شد/قوانینی که از طرف دولت به مجلس فرستاده شد، همه به نفع جامعه کارگری بود

۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۹:۰۸:۳۲
کد خبر: ۴۱۴۱۲۴
عملکرد دولت دکتر روحانى در حوزه هاى کارگرى با توجه به تحریم‌ها مفید و قابل‌قبول بوده است/ رضایت مردم از عملکرد شانزده ساله دکتر امیری، باعث انتخاب مجدد ایشان شد/قوانینی که از طرف دولت به مجلس فرستاده شد، همه به نفع جامعه کارگری بود
هادی اسحاق‌نژاد، دبیر حزب اسلامی کار شاخه شهرستان زرند گفت: عملکرد دولت محترم آقای دکتر روحانی و وزارت کار در حوزه‌های کارگری با توجه به مشکلات کشور طی چندسال گذشته از جمله بحث تحریم‌ها و رکود در صنایع تا حدود زیادی مفید و قابل قبول بوده است.

برای بررسی ارتباط جوامع صنعتی، کارگری با مجموعه اصلاح طلبی و همچنین آنالیز انتخاب دکتر حسین امیری برای پنجمین بار از حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان به سراغ هادی اسحاق‌نژاد، دبیر حزب اسلامی کار شاخه شهرستان زرند و رئیس کمیته کارگری ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان این شهرستان رفتیم. اسحاق‌نژاد در این گفت‌وگو از برنامه‌های آینده حزب و اقداماتی که انجام شده، نیز گفت و همچنین در مورد عمکرد دکتر روحانى در حوزه هاى کارگرى صحبت کرد. پس با در ادامه با برنا همراه باشید:

 

**براى شروع از انتخابات دهمین دوره مجلس شوراى اسلامى در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان و انتخاب آقاى دکتر امیرى براى پنجمین دور متوالى بگویید...

انتخابات مجلس در شهرستان زرند و انتخاب مجدد جناب آقای دکترامیری برای پنجمین دوره متوالی نشان از رضایت مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان از عملکرد۱۶ساله ایشان در مجلس دارد که امیدواریم با شکل گیری مجلس دهم، روند روبه رشدی که در مسیرصنعتی شدن این شهرستان سپری می‌کند به جایگاه اصلی خود برسد. به نظر بنده آنچه در این انتخابات از همه مهمتر و قابل اهمیت تر بود میزان مشارکت مردم زرند در انتخابات۷ اسفند۹۴ می باشد که با ۷۷درصد شرکت کننده بیشترین مشارکت را در سطح استان کرمان و یکی از بیشترین میزان مشارکت‌ها در کل کشور را به ثبت رساندند.

 

**ارتباط جوامع صنعتی، کارگری را با مجموعه اصلاح طلبی چگونه ارزیابى مى کنید؟

آنچه برای جامعه کارگری از اهمیت بیشتری برخوردار است توجه مسئولین به وضعیت معیشتی آنان می باشد، کارگران عزیز با رای به برنامه های اقتصادی و خروج از تورم و انتخاب مجلس هم سو با برنامه های دولت خواهان خروج واحدهای تولیدی و صنعتی از رکود می باشند که این مهم باعث ایجاد رونق اقتصادی می گردد.

در شهرستان زرند از سال۱۳۸۷ با انتخاب یک‌ فرد اصلاح طلب به عنوان نماینده مجلس، صنعتی شدن شهرستان کلید خورد که این امر طی۱۶ سال اخیر موجبات اشتغال برای جوانان زیادی را فراهم نموده و انشاا... با راه اندازی دیگر پروژهای صنعتی در حال ساخت تعداد بیشتری از جوانان مشغول به کار خواهند شد، این تلاش‌ها باعث اعتماد مردم شهرستان و خصوصا قشر زحمت کش کارگری به مجموعه اصلاح طلبان در همه انتخابات‌ها شده است،همچنین از سال ۱۳۹۴ با آغاز به کار مجدد حزب اسلامی کار در زرند ارتباط بین قشر کارگر و مجموعه اصلاح طلبان بیشتر و رسمی تر شده است.

 

**از فعالیت هاى حزب اسلامى کار در شهرستان زرند بگویید...

حزب اسلامی کار در شهرستان زرند از سال۹۴ و انتخاب اینجانب به عنوان دبیر حزب فعالیت‌های خود را در همه شاخه ها به صورت جدی آغاز کرد که اعم فعالیتهای انجام شده عبارتند از:

۱)عضو گیری از کارگران علاقمند به فعالیتهای حزبی و برگزاری جلسات متعدد با مجموعه کارگران صنایع و معادن زرند

۲)همکاری و برگزاری جلسات متعدد به همراه جامعه کارگری با ستاد انتخاباتی جناب آقای دکترامیری در انتخابات مجلس دهم که بنده به عنوان مسئول کمیته کارگران ستادمرکزی ایشان نیز حضور داشتم.

۳)برگزاری جلسات متعدد با حضور بازنشستگان صنعت فولاد شهرستان زرند و نمایندگان بازنشستگان فولاد اصفهان با جناب آقای دکترامیری جهت رفع مشکلات این عزیزان خصوصا مسئله عدم پرداخت به موقع حقوق، که خوشبختانه با پیگیری‌های جناب آقای دکترامیری و مساعدت دولت محترم از سال۹۵ ردیفی در بودجه عمومی کشور برای پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد در نظر گرفته شده که انشاا... برای همیشه این مشکل نیز حل گردد.

 

**با توجه به پیروزى کسب شده توسط اصلاح طلبان در سراسر کشور، فکر مى کنید براى تداوم این پیروزى چه اقداماتى باید در دستور کار قرار گیرد؟

به نظر بنده با توجه به پیروزی به دست آمده توسط اصلاح طلبان در کل کشور، بهتر است دولت و منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی بیشترین تمرکز و توجه خود را بر رونق بخشیدن  به وضعیت معیشتی مردم قرار دهند خصوصا در مناطق محروم، ضمن اینکه با تحقق بخشیدن به وعده های داده شده رابطه بین مردم و مجموعه اصلاح طلبان را بهتر و مستحکم تر نمایند.

 

**عملکرد رئیس جمهور روحانى را در حوزه هاى کارگرى چگونه ارزیابى مى کنید؟

به نظر بنده عملکرد آقای دکتر روحانی، دولت محترم ایشان و وزارت کار در حوزه‌های کارگری با توجه به مشکلات کشور طی چندسال گذشته از جمله بحث تحریم‌ها و رکود در صنایع تا حدود زیادی مفید و قابل قبول بوده است، طی ۳سال گذشته دولت سعی کرده حقوق کارگران بر اساس میزان تورم افزایش پیدا کند، ضمن اینکه قوانینی هم که از طرف دولت به مجلس فرستاده شده همه به نفع جامعه کارگری بوده، همچنین دولت سعی کرده در همه امور از جمله بحث یارانه ها و سبدکالای حمایتی همیشه پشتیبان کارگران باشد، البته در مواردی هم شاهد بودیم دولت قصد حمایت‌های بیشتری داشت که با کارشکنی مجلس قبل مواجه می‌شد که انشاا... با روی کار آمدن مجلس دهم و همکاری با دولت این حمایت‌ها بیشتر از قبل باشد.

 

**از برنامه هاى حزب اسلامى کار در زرند براى آینده بگویید...

با توجه به اینکه جامعه کارگری یکی از بزرگترین اقشار جامعه می باشند ان شاا... سعی داریم با عضوگیری بیشتر از این عزیزان و برگزاری جلسات مستمر، خودمان را برای برنامه های پیش رو از جمله انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای شهر زرند آماده کنیم،تاثیر و نقش جامعه کارگری در انتخابات‌های پیش رو مطمئنن از دیگر بخش‌های جامعه بیشتر خواهد بود. ضمن اینکه سعی داریم با افزایش فعالیت‌های حزب در شهرستان زرند از جامعه کارگری و کارگران زحمتکش صنعت و معدن حمایت بیشتری انجام دهیم، انشاا... به زودی در همه شاخه ها از جمله شاخه جوانان حزب اسلامی کار و عضو گیری از بین جوانان تحصیل کرده شهرستان و همچنین شاخه بانوان و عضوگیری از میان بانوان متدین و مومن فعالیت‌های خودمان را در همه امور گسترش دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز