رییس عقیدتی سیاسی تیپ ۱۱۶ شهید صفوی استان:

ماه رمضان ماه شب زنده داری و انس با قرآن است

۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۲۰:۳۰:۴۷
کد خبر: ۴۱۴۱۹۴
ماه رمضان ماه شب زنده داری و انس با قرآن است
حجت الاسلام کربلایی محمدی گفت: ماه رمضان، ماه رحمت، مغفرت و برکت است و ماهی است که در آن به میهمانی خدا دعوت شده اید و از شایستگان کرامت الهی قرار گرفته اید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حجت الاسلام کربلایی محمدی رییس عقیدتی سیاسی تیپ 116 شهید صفوی استان قزوین در آستانه فرارسیدن ماه بهار قرآن در مراسم معنوی استقبال از ماه مبارک رمضان و سنت حسنه غبارروبی و عطرافشانی مساجد گفت: ماه رمضان، ماه رحمت، مغفرت و برکت است و ماهی است که در آن به میهمانی خدا دعوت شده اید و از شایستگان کرامت الهی قرار گرفته اید.

حجت الاسلام کربلایی محمدی با اشاره به فرازهایی از دعای44 صحیفه سجادیه به ویژگی های این ماه پر خیر و برکت اشاره کرد و افزود: ماه رمضان؛ ماه روزه داری، ماه طاعت و بندگی، ماه پاکی قلب ها از آلودگی، ماه آمرزش، ماه شب زنده داری و ماه انس با قرآن است.

وی ماه رمضان را دارای حرمت و فضایل بسیار دانست و خاطرنشان کرد: ماه رمضان، ماهی است که فرشتگان به اذن خداوند از عرش الهی بر روی زمین نزول می کنند و بر بندگان شایسته و صالح خداوند درود می فرستند و در روایات آمده که یک شب این ماه برابر با هزار شب ماه های دیگر است.

حجت الاسلام کربلایی محمدی در ادامه سخنانش ویژگی های بندگان صالح خداوند را در این ماه برشمرد و یادآور شد: از ویژگی های بندگان صالح خداوند در این ماه این است که دستشان را به سوی حرام دراز نمی کنند، در مسیر ناشایسته گام برنمی دارند، جز حلال در شکم خود چیز دیگری وارد نمی کنند، صله ارحام را به جای می آورند، اموال خود را از حق الناس پاک می کنند و در این ماه با پوشیدن لباس عبادت و اطاعت خداوند بر فضایل خویش می افزایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز