به منظور بررسی عملکرد سازمان آتش نشانی استان؛

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین با فرماندهان عملیات دیدار کرد

۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۱:۵۴:۳۶
کد خبر: ۴۱۴۲۸۸
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین با فرماندهان عملیات دیدار کرد
فرماندهان و روسای ایستگاه های هشتگانه آتش نشانی قزوین با ابوالفضل ذوالقدر به منظور بررسی عملکرد چند ماهه این سازمان در عملیات های اطفاء حریق و امداد و نجات گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، در جلسه ای فرماندهان و روسای ایستگاه های آتش نشانی شهر قزوین با حضور در دفتر مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ضمن بررسی عملکرد چند ماهه این سازمان در عملیات های اطفاء حریق و امداد و نجات از ابتدای سال95، نقاط ضعف و قوت و برنامه های پیش روی این سازمان را تبیین کردند.

ابوالفضل ذوالقدر مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فرماندهان ایستگاه های آتش نشانی استان در جریان عملیات های سخت و طاقت فرسای این سازمان در طول سال اظهار کرد: زمانی که حادثه ای اتفاق می افتد، همه مردم از صحنه حادثه دور می شوند و اینجا زمانی است که آتش نشانان صادقانه و از جان گذشته وارد صحنه حادثه می شوند و این حرکت خداپسندانه اجر و ثوابی بزرگ نزد خداوند باری تعالی خواهد داشت.

ذوالقدر با اشاره به عملیات های گسترده این سازمان از ابتدای سال تاکنون افزود: با توجه به افزایش دمای هوا شاهد گسترش تعداد آتش سوزی های این سازمان نسبت به سال های گذشته هستیم و ضرورت پیشگیری از این اتفاق ارائه آموزش های علمی به شهروندان و برگزاری آموزش های ضمن خدمت برای دانش افزایی پرسنل سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین است.

وی در ادامه ضمن تبریک فرارسیدن ماه میهمانی خدا، ماه مبارک رمضان تصریح کرد: گرفتن روزه به عنوان فریضه الهی برای آتش نشانان ثواب بیشتری در نزد خداوند متعال دارد، چرا که آتش نشانان با زبان روزه به صورت شبانه روزی در عملیات های طاقت فرسای امداد و نجات و اطفاء حریق برای تأمین ایمنی شهروندان در ستیز با آتش تلاش می کنند.

ذوالقدر در پایان لازمه پیشرفت پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین را در تحصیل و افزایش سطح علمی آنان دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر شاهد تحصیل آتش نشانان قزوین در رشته تحصیلی آتش نشانی در دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری قزوین هستیم که به زودی میانگین سطح تحصیلات در این سازمان به سطح کارشناسی خواهد رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز