مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت‌:

۱۰ هیأت ورزشی برتر لرستان مشخص شدند/جودو، تکواندو و دو و میدانی در صدر

۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۲:۱۷:۴۷
کد خبر: ۴۱۴۳۰۹
۱۰ هیأت ورزشی برتر لرستان مشخص شدند/جودو، تکواندو و دو و میدانی در صدر
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت‌: نفرات برتر هیأت‌های ورزشی که در همایش تجلیل از 313 جوان نخبه استان لرستان از انان تقدیر به عمل آمد بر اثر عملکردی که در حوزه ورزش به اداره کل ورزش و جوانان لرستان و در سایر حوزه‌ها دستگاه‌های مختلف اجرایی ارائه شد، مورد تشویق قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از  لرستان، "علی‌یاور عزیزپورفرد" با بیان این که برگزیدگان حوزه ورزشی با روش‌های مختلفی سنجیده شده‌اند افزود‌: ارزیابی 46 هیأت‌ ورزشی لرستان برحسب عملکردشان بود که در این راستا از هیأت یک تا 46 رتبه‌های عملکردی آن‌ها مشخص است و بر اساس درجه‌بندی‌های مختلف، مورد تشویق قرار گرفتند.

وی بیان کرد‌: در این همایش بیشتر از 313 نفر مورد تشویق قرار گرفتند اما به دلیل متبرک بودن و خوش‌یمنی عدد 313، همایش به این نام، نام‌گذاری شد.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به این که هیأت‌های جودو و کوراش، تکواندو و دوومیدانی در ارزیابی‌های انجام شده بین کل هیأت‌های ورزشی استان به ترتیب اول تا سوم شدند، اظهار داشت: هیأت‌های کشتی، جانبازان و معلولان، ژیمناستیک، دوچرخه‌سواری، بوکس، کاراته و فوتبال نیز در این رتبه‌بندی به ترتیب در مکان‌های چهارم تا دهم قرار گرفتند.

عزیزپور تصریح کرد: امتیازات هیأت‌ها بر اساس شاخص‌هایی همچون کسب عناوین در مسابقات مختلف قهرمانی کشور (رده‌های سنی مختلف آقایان و بانوان)، میزبانی مسابقات بین‌الملیی و کشوری، تعداد بیمه شدگان ورزشی، برگزاری کلاس‌های داوری و مربی‌گری در طول سال، فعال بودن رشته ورزشی و داشتن هیأت در شهرستان‌های مختلف استان و نیز شاخص‌های دیگر صورت گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز