در تأسیسات منابع آبی

شنا ممنوع !!!

۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۶:۳۲:۲۸
کد خبر: ۴۱۴۴۱۲
شنا ممنوع !!!
مدیر روابط‌عمومی شرکت آب منطقه‌ای زنجان درخصوص شنا در تأسیسات آبی استان هشدار داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ، عمران راضی گفت : با فرا رسیدن فصل گرما بسیاری از هم‌استانی‌ها اقدام به شنا در تأسیسات منابع آبی استان می‌کنند، افزود: امسال نیز همانند سال‌های گذشته، هشدارهای لازم در خصوص شنا کردن در تأسیسات منابع آبی استان داده شده است که امیدواریم این هشدارها از سوی شهروندان جدی گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه تجربه نشان داده که با شروع فصل گرما شاهد مراجعه اشخاص حقیقی و خانواده‌ها برای تفریح و تفرج به حاشیه دریاچه سدها، حوضچه‌های تغذیه مصنوعی، کانال‌های آبیاری و تاسیسات جانبی بوده‌ایم، تصریح کرد: برخی افراد از جمله نوجوانان و جوانان بدون توجه به علائم هشداردهنده منصوبه توسط شرکت آب منطقه‌ای زنجان راجع به ممنوعیت شنا، اقدام به شنا و آب‌تنی در دریاچه سدهای تهم، گلابر، کینه‌ورس، تالوار، میرزاخانلو و ... می‌کنند.

این مسئول با تأکید بر اینکه این اقدام، خطرات و عواقب جبران‌ناپذیر جانی در پی دارد، اظهار کرد: به همین خاطر از همه هم‌استانی‌ها، مسافران، ساکنان مجاور سدها و تاسیسات انتظار داریم از هر گونه شنا و آب‌تنی به هر عنوان در محل‌های یاد شده جدا اجتناب کرده و به هشدارهای منصوبه و توصیه‌های ماموران این شرکت توجه ویژه داشته باشند.

مدیر روابط‌عمومی شرکت آب منطقه‌ای زنجان خاطرنشان کرد: در صورت عدم توجه به هشدارهای مذکور از سوی شهروندان و بروز حوادث ناگوار، مسئولیتی متوجه شرکت آب منطقه‌ای زنجان و امور و ادارات منابع آب شهرستان‌های تابعه نخواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز