پروانه نجمی همزمان با فرارسیدم ماه رمضان اظهار داشت:

باید در این ماه مبارک به اصلاح و بررسی اعتقادات خود و جامعه بپردازیم

۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۳۳:۰۰
کد خبر: ۴۱۴۷۶۰
باید در این ماه مبارک به اصلاح و بررسی اعتقادات خود و جامعه بپردازیم
عضو شورای اسلامی شهر قدس گفت: باید در کنار قرآن از احادیث ائمه معصومین(ع) بهره ببریم و سیره عملی آن بزرگواران را که قرآن ناطق هستند، بیشتر مورد توجه قرار داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران، پروانه نجمی همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی، ماه تقدیر و ماه برکت و مغفرت قرار داریم ماهی که در آن کنگره رمضان به پا می‌شود و مهمانان لایق و شایسته در آن کنگره عظیم بر خوان گسترده رحمان و رحیم دعوت هستند.

عضو شورای اسلامی شهر قدس بیان کرد: ماه رمضان، ما را بر سفره رحمتی دعوت کرده که تناول از آن موجب برکت بوده و نتیجه استفاده از نعمت‌های این ماه موجب نجات از ورطه نابودی و راه یافتن به ساحل نجات و هدایت است.

وی تصریح کرد: از آنجا که دشمن اسلام‌ستیز، با شیوه‌ای نوین و آهنگی پرشتاب دین و دنیای مؤمنین به ویژه نسل جوان را مورد تهدید قرار داده است و ارزش‌ها به نام سنت و کهنگی مورد تهاجم قرار گرفته‌اند، حق است که در این ماه بیشتر مراقبت کنیم.

نجمی خاطرنشان کرد: باید در این ماه مبارک به اصلاح و بررسی اعتقادات خود و جامعه بپردازیم تا اگر بدعت و کج‌روی در بین ما وجود دارد از بین برود.

عضو شورای اسلامی شهر قدس در پایان متذکر شد: باید با حضور جدی در محافل انس با قرآن و تدبر در آیات به خودسازی و تزکیه نفس مبادرت ورزیم و در کنار قرآن از احادیث معصومین بهره ببریم و سیره عملی آن بزرگواران را که قرآن ناطق هستند در این ماه بیشتر مورد توجه قرار دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز