خانه مردم سمنان بصورت رسمی افتتاح شد

۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۴:۵۲:۱۰
کد خبر: ۴۱۴۹۳۶
خانه مردم سمنان بصورت رسمی افتتاح شد
دفتر نمایندگی دکتر احمد همتی نماینده مردم شریف شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه با عنوان خانه مردم با حضور همتیان معاون استاندار، فرمانداران سمنان و سرخه، اعضای شورای شهر سمنان، مهدیشهر، سرخه و شهمیرزاد و جمعی از مسئولین و مدیران کل و خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف به طور رسمی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزرای برنا از سمنان ؛دکتر احمد همتی در این مراسم، با تسلیت ایام سوگواری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و همچنین سالگرد حماسه بزرگ 15 خرداد، گفت: دو ویژگی امام راحل یکی خدا محوری و جلب رضایت پروردگار و دیگری مردم داری بود، به طوری که بارها از کلمه مردم و ملت در سخنانشان استفاده می‌کردند و مردم را ولی نعمت خود میدانستند.

همتی افزود: ما باید این ویژگی‌های امام راحل را سرمشق خود قرار دهیم و بر همین مبنا به حول و قوه‌الهی به کار خود ادامه دهیم.

وی در خصوص علت نامگذاری دفتر نمایندگی با نام خانه مردم نیز گفت: مردم باید این دفتر را مرکز دادخواهی خواسته‌های به حق خود قرار دهند و کسانی که برای اعتلا و پیشرفت کشور و نظام دغدغه دارند به ما بپیوندند و ما را یاری کنند.

نماینده مردم شریف شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه تاکید کرد: شرایط برای انجام توسعه پایدار ایران اسلامی مهیا است پس جهت رسیدن به نقطه پایداری و آبادانی دست به دست هم دهیم.

همتی تصریح کرد: هم از نظر داخلی و هم از نظر روابط بین‌المللی و هم از نظر همدلی بین قوا، شرایط برای انجام جهش اقتصادی در سالی که از طرف مقام معظم رهبری بنام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده مهیا شده است و امیدواریم که از این شرایط به نفع مردم و نظام استفاده کنیم.

وی از تشکیل 16 کمیته تخصصی در خانه مردم خبر داد و گفت: این کمیته‌ها به صورت تخصصی تشکیل شده و آمادگی دریافت نظرات مردم و مسئولان و نخبگان را دارد.

همتی با بیان اینکه مشابه خانه ملت در سمنان ولی با ابعاد کوچکتر در شهرستان‌های مهدیشهر و سرخه افتتاح خواهد شد، گفت: مردم باید کمک کنند تا کارهای توسعه‌ای را در سطح حوزه انتخابیه و بعد از آن در استان و همچنین در سطح ملی پیش ببریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز