مسئول امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان سمنان :

حضور موفق بانوان ورزشکار سمنانی در میادین بین‌المللی و داخلی باید امکان‌پذیر شود

۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۵:۰۵:۲۰
کد خبر: ۴۱۴۹۴۹
حضور موفق بانوان ورزشکار سمنانی در میادین بین‌المللی و داخلی باید امکان‌پذیر شود
مسئول امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: تمام تلاش ما این است که امکانات و فضای مناسب برای حضور پرنگ بانوان ورزشکارسمنانی در میادین مختلف ورزشی فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان ؛ ناهید امیدی اظهار داشت : ما در چند سال اخیر چندین موفقیت جهانی در بخش بانوان کسب کرده‌ایم و معتقدم حضور موفق بانوان ورزشکار سمنانی در میادین بین‌المللی و داخلی باید در تمام رشته‌ها امکان‌پذیر شود.

وی در ادامه با اشاره به مهمترین فعالیت‌های ورزش بانوان استان سمنان گفت: با توجه به اینکه به فصل تابستان نزدیک می‌شویم و زمان برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت نسل جوان فرا رسیده، هم در این بخش برای دختران نوجوان و جوان برنامه‌ریزی کرده‌ایم و هم برای بانوان دیگر رده‌های سنی برنامه داریم.

امیدی خاطرنشان کرد: رشته‌هایی مانند ووشو، تیراندازی، رزمی، کاراته، جانبازان و ملولین ، تکواندو، گلف و بدمینتون از جمله ورزش‌هایی هستند که سمنان در بخش بانوان توانمندی بالایی در آن دارد.

مسئول امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به معرفی سال 95  سال استعدادیابی در ورزش استان سمنان توسط مدیرکل افزود: در بحث استعدادیابی نیز سعی کرده‌ایم در تمام رشته‌ها استعدادیابی کاملا علمی شروع شود تا از این طریق در تمام رشته‌ها ورزشکاران نخبه را شناسایی کرده و مربیان ما آن را برای حضور در میادین ورزش قهرمانی پرورش دهند.

امیدی با تاکید بر اینکه سمنان به دنبال حضور موفق در میادین بین‌المللی ورزش بانوان است، بیان کرد: ما در سال گذشته مبینا شاکری ورزشکار شایسته و خوش آتیه سمنانی را به عنوان قهرمان تکواندو جهان داشتیم و در ابتدا سال جدید نیز خانم بهناز قدس نیز به یک مدال خوش رنگ جهانی در رشته گلف دست پیدا نمود که این نوید آینده خوبی برای بانوان سمنانی را می دهد.

وی خاطرنشان کرد: ما هنوز از نظر زیرساخت‌ها و امکانات برای ورزش بانوان محدودیت‌هایی داریم، اما با وجود همین کاستی‌ها، برنامه‌ریزی‌هایی برای کسب مدال‌های بیشتر از مسابقات مختلف انجام داده‌ایم و در صدد گرفتن میزبانی مسابقات کشوری نیز هستیم.

مسئول امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان سمنان به اهمیت توسعه ورزش همگانی در سمنان اشاره کرد و افزود: ما در سال جاری جشنواره زنان فاطمی را برگزار کردیم و مسابقات ورزشی مادران و دختران در رشته‌های مختلف ورزشی در دستور کار است، زیرا هدف ما غنی‌سازی اوقات فراغت مادران و دختران هم‌استانی است.

وی یادآور شد: همچنین ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی، همایش‌های صبحگاهی، کوهنوردی و پیاده‌روی نیز در برنامه‌های ورزش همگانی استان جای دارد که در بخش بانوان نیز برنامه‌ریزی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز