شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان تشکیل شد

۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۵:۱۳:۴۱
کد خبر: ۴۱۴۹۵۷
شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان تشکیل شد
شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در روز 17 خرداد ماه به ریاست فرزاد فتاحی تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از  سمنان جلسه امر به معروف و نهی از منکر اداره کل ورزش و جوانان استان با حضور کارکنان عضو شورا برگزار شد.

در این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان  به نقش شورای امر به معروف در ورزش اشاره کرد و گفت:  امر به ورزش امر به معروف است و مربیان و هیأت های ورزشی که با ورزشکاران مستقیما رو به رو هستند می توانند نقش مهمی را در احیاء این فریضه الهی در جامعه  ایفا کنند.

فرزاد فتاحی گفت: مصوبات شورای امر به معروف و نهی از منکر جامعه ورزش استان می‌بایست اجرایی شود چرا که اجرای این تصمیمات آثار مثبتی در حوزه ورزش دارد.

وی افزود: باید از توانمندی های هیات های ورزشی و سمن ها از اهداف مهم استفاده شود و در این راستا در جهت رسیدن به اهداف شورا تلاش مضاعفی صورت گیرد و این دو باید به عنوان یاوران امربه معروف و نهی از منکر باشند.

فتاحی تصریح کرد: شورا با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تمهیدات لازم را در خصوص برگزاری رقابت های ورزشی در راستای امر به معروف و نهی از منکر فراهم کند.

وی ضمن اشاره به مردمی و همگانی کردن امر به معروف و نهی از منکر گفت: همه مردم جامعه باید خود را موظف به انجام این فریضه الهی کنند.

در پایان جلسه نیز شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان بیانیه ای صادر کرد.

 

نظر شما