معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز:

شهرداری تبریز حافظ منافع شهروندان است

۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۵:۵۹:۲۱
کد خبر: ۴۱۵۰۱۶
شهرداری تبریز حافظ منافع شهروندان است
عزتی گفت: پاره ای از کارها مانند مسیرگشایی یا احداث پارک، در معرض دید عموم قرار دارند؛ اما برخی دیگر در پشت صحنه انجام می شوند که مراحل اخذ سند برای املاک، نمونه ای از این امور پرزحمت است.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز، شهرداری را حافظ منافع شهروندان دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمد عزتی که در مراسم رونمایی از اسناد مالکیت کوی شهید مختاروند و کوی یاسمن سخن می گفت، خرسندی خود را از صدور این اسناد اعلام و اظهار کرد: خوشحالم که دغدغه ده ساله اهالی این کوی ها به سرانجام رسید و این مراسم نیز، با این روز مبارک و اولین روز ماه رمضان مصادف شد.

وی ادامه داد: مسکن، مهم ترین اندوخته یک انسان در طول زندگی است و از این که توانسته ایم به تعهد خود در قبال حفظ منافع شهروندان عمل کنیم، خوشحالیم؛ چرا که شهرداری، خود را متعهد به حفظ منافع شهروندان می داند.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز، با اشاره به اهمیت اقدامات شهرداری در مورد تنظیم و اخذ سند، تصریح کرد: پاره ای از کارها مانند مسیرگشایی یا احداث پارک، در معرض دید عموم قرار دارند؛ اما برخی دیگر در پشت صحنه انجام می شوند که مراحل اخذ سند برای املاک، نمونه ای از این امور پرزحمت است و جا دارد که از عوامل و مدیریت زحمت کش مدیریت املاک شهرداری تبریز، قدردانی کنیم.

عزتی در بخش دیگری از سخنان خود، با اعلام انتخاب تبریز به عنوان شهر پایلوت در اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: با توجه به این انتخاب، می توان شهرداری ها را الگوی اقتصاد مقاومتی دانست و مصداق این ادعا نیز، تعامل نزدیک شهرداری و شهروندان است که موجب شده با وجود رکود ساخت و ساز و درآمد، پروژه های عمرانی شهرداری تبریز، به سرعت و موعد مقرر اجرا شود.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز، متذکر شد: به پاس قدردانی از شهروندان فهیم و بافرهنگ تبریز، شهرداری نیز مصمم به تحقق اهداف خرد و کلان در توسعه شهر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز