مدیر تنظیم بازار محصولات کشاورزی استان قزوین:

یک هزار و ۲۰۰تن کالای ضروری در ماه رمضان به بازار می آید

۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۲۰:۳۶:۰۰
کد خبر: ۴۱۵۲۴۱
یک هزار و ۲۰۰تن کالای ضروری در ماه رمضان به بازار می آید
محمود محمودی از تزریق یک هزار و 200تن کالای اساسی در ماه مبارک رمضان به بازار قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، محمود محمودی مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده های سازمان جهادکشاورزی استان قزوین از تزریق یک هزار و 203تن کالای اساسی در ماه مبارک رمضان در راستای تامین نیازهای مردم به بازار قزوین خبر داد و گفت: این کالاها شامل گوشت منجمد قرمز، گوشت منجمد مرغ، برنج خارجی و شکر می باشد که در قالب طرح تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان به عمده فروشی ها و فروشگاه های بزرگ برای عرضه به مردم تحویل داده شده است.

محمودی اضافه کرد: بر این اساس 33تن گوشت منجمد قرمز با قیمت هرکیلو 185هزار ریال و 340تن گوشت مرغ منجمد با قیمت هرکیلو 45هزار ریال به عمده فروشی ها و فروشگاه ها برای عرضه به مردم تحویل شد.

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده های سازمان جهادکشاورزی استان قزوین همچنین از توزیع 320تن شکر به قیمت هرکیلو 23هزار ریال و 510تن انواع برنج خارجی به قیمت 28هزار و 550ریال به عمده فروشی ها و فروشگاه های بزرگ برای عرضه به مردم در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

محمودی یادآور شد: این کالاهای اساسی در فروشگاه ها و عمده فروشی ها معمولا با 3 تا 5درصد افزایش قیمت نسبت به قیمت خرید، به مردم عرضه می شود.

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده های سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در پایان اظهار کرد: در مورد سایر کالاها و محصولات نیز در ایام ماه مبارک از جمله میوه هیچ کمبودی در بازار استان قزوین وجود ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز