شهردار ملارد بیان کرد:

با هیچ ادبیاتی نمی توان رشادت های مدافعان حرم را ستود

۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۶:۴۷:۴۲
کد خبر: ۴۱۵۵۳۹
با هیچ ادبیاتی نمی توان رشادت های مدافعان حرم را ستود
علی اکبر خراسانی شهردار ملارد اظهار داشت داشت نمی شود در کلام و یا ادبیات حتی واژه ای پیدا کرد تا رشادت این بزرگواران را بتوان ستود .

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، علی اکبر خراسانی اظهار کرد : طبق سنوات گذشته برنامه ای به جهت تقدیر از جانبازان و کارگران نمونه خود در شهرداری در نظر گرفتیم و از 32 عزیز جانباز که در شهرداری ملارد شاغل بودند ، تقدیر شد و در کنار این بزرگواران ، از 100 نفر از پرسنل خدوم و کارگران تلاش گر این شهرداری نیز تجلیل شایسته ای به عمل آمد .

علی اکبر خراسانی گفت : خرسندیم از اینکه در مجموعه ای هستیم که مانند تلاشگران عرصه دفاع ازمرز و بوم کشور ، همه همکاران و خادمان مردم با تمام توان ، جهادگونه در حال خدمتگذاری هستند تا بتوانند بهترین ها را برای ملارد فراهم کنند و در این بین نقش موثر مسئولان شهرستان و مجموعه شورای اسلامی شهر نیز ارزنده و مفید فایده بوده است .

خراسانی افزود : اعیاد شعبانیه به واقع می توان گفت از بزرگترین وزیباترین اعیاد ما است و در همین خصوص برنامه ای را تدوین کردیم تا در این رابطه تجلیلی از خانواده شهداء جانبازان و ایثارگران در شهرداری ملارد انجام دهیم که این مهم به خوبی فراهم و به سرانجام رسید .

وی بیان کرد : مورد دیگری که در برنامه های خود داریم بحث تجلیل از کارگران نمونه و زحمتکش شهرداری ملارد بود که در کنار تجلیل از خانواده های شهداء جانبازان و ایثارگران این مهم نیز به خوبی انجام شد .

شهردار ملارد در بخش دیگری از سخنان خود به شهدای مدافع حرم اشاره کرد و افزود : پاسداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، امروز در هزاران کیلومتر آن طرف تر از مرزهای کشورمان در حال ایجاد آرامش و امنیت هستند که به واقع می توان گفت ، نمی شود که در کلام یا ادبیات حتی واژه ای پیدا کرد تا رشادت این بزرگواران را بتوان ستود .

خراسانی بیان کرد : تجلیل از  مدافعان حرم و خانواده های شهدای مدافع حرم حتی ذره ای از خدماتی که این بزرگواران با در دست گرفتن جانشان برای ما داشته اند را جبران نخواهد کرد اما تلاش کردیم تا بتوانیم حداقل قدم را در این خصوص برداریم که امیدوارم ، مثمر ثمر بوده باشد.

وی گفت : یکی دیگر از برنامه هایی که طی مدت مسئولیت خود پیگیر آن بودیم ، بحث تعاونی مسکن پرسنل شهرداری ملارد بود که این مهم نیز با همکاری و همراهی هیئت مدیره این تعاونی ، بعد از مدتی موضوع تفکیک به صورت کاملا کارشناسانه انجام و اسناد مربوطه به نام پرسنل منتقل شده است .

شهردار ملارد گفت : بسیار خرسندیم که در حوزه خدمات رفاهی ، به پرسنل شهرداری ملارد توانستیم قدم موثری برداریم چرا که به واقع بر این باوریم که توجه به پرسنل ، تاثیر قابل توجهی در افزایش راندمان کاری و افزایش خدمات در شهر را فراهم می کند و از جمله مواردی که در حوزه رفاهی ، برای کارکنان انجام دادیم می توان به اردو های یک روزه شمال و همچنین اعزام کارگران و کارمندان نمونه  به مشهد مقدس بوده است .

وی افزود: از دیگر خدماتی که به همراه شورای اسلامی شهر ، توانستیم برای پرسنل فراهم کنیم بحث ایجاد حاشیه امن کاری بود ، چرا که این مهم موجب می شود در کنار کاهش آسیب های مربوطه در کار ، افراد از تمام ظرفیت خود برای خدمت رسانی بهره ببرند و توانمندی های خود را بهتر نشان دهند .

خراسانی در پایان خاطر نشان کرد : تلاش مضاعف و همچنین مطلوب تر از مهمترین دغدغه های مجموعه مدیریت شهری در ملارد است و در همین راستا پرسنل این مجموعه نیز تمام توان خود را به کار گرفته اند  تا بهترین ها را برای شهر فراهم کنند و امیدوارم بتوانیم در کنار ارائه خدمات مطلوب آرامش و رضایتمندی شهروندان را بتوانیم فراهم کنیم . 

منبع: شهروند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز