بابایی در گفتگو با برنا خبر داد:

روسای ادارات شهرستان ری میز خدمت خود را به مساجد می برند

۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۸:۲۸:۳۰
کد خبر: ۴۱۵۵۶۷
روسای ادارات شهرستان ری میز خدمت خود را به مساجد می برند
مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان ری گفت: با برنامه ریزی منظم معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری به همراه روسای ادارات شهرستان، در راستای تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات شهروندان ولایتمدار و شهید پرور شهرری، هر ماه در یکی از مساجد منطقه با مردم ملاقات می کنند.

به گزارش  خبر گزاری برنا در تهران؛ امین بابایی مدیر روابط عمومی و مشاور فرماندار ری در گفتگو با برنا اظهار داشت: در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری با محوریت شعار سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»،نماینده عالی دولت در شهرستان ری به همراه مسوولین ادارات، میز خدمت خود را به مساجد سطح شهرستان برده و به طور مستقیم با مردم ملاقات و به مشکلات آنها رسیدگی می کنند.  

وی با اشاره به اجرای این طرح تصریح کرد: با برنامه ریزی های به عمل آمده، طرح تکریم ارباب رجوع ویژه شهروندان محترم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان ری به طور ماهانه در مساجد شهرستان با حضور تمامی روسای ادارات خدمات رسان اعم از شهرداری، کمیته امداد، بهزیستی، اداره کار و رفاه اجتماعی، شبکه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اداره برق و سایر ادارات و دستگاه ها اجرا می شود.

 بابایی افزود: بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، فرماندار و روسای ادارات به طور مستقیم  در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار می گیرند و در همان محل دستور بررسی و رفع مشکلات ارباب رجوع را صادر می کنند.

وی خاطر نشان کرد: این برنامه ملاقات مردمی، علاوه بر جلسات و ملاقات های عمومی فرماندار در محل دفتر فرمانداری انجام می شود و بنا به دستور فرماندار، صرفا برای رسیدگی به امور مردم برنامه ریزی شده است.

 مشاور فرماندار ری تاکید کرد: این جلسات به طور منظم هر ماه در مساجد بخش های پر جمعیت برگزار می شود که نخستین برنامه ملاقات مردمی از مسجد جامع دولت آباد کلید خورده است.

 

نظر شما