توقیف محموله یک میلیاردی البسه قاچاق در بستک

۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۵۲:۴۳
کد خبر: ۴۱۵۶۱۹
توقیف محموله یک میلیاردی البسه قاچاق در بستک
فرمانده انتظامی شهرستان بستک از کشف هفت هزار و 850 ثوب انواع البسه قاچاق به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سرهنگ "عبدالرضا ضربت" گفت:در راستای برخورد با پدیده شوم قاچاق که صدمات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می کند،طرح برخورد با پدیده قاچاق در سطح شهرستان اجرا شد.

وی افزود: مأموران پاسگاه انتظامی فرامرزان، حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به دو دستگاه خودرو مشکوک و دستور ایست دادند.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: رانندگان خودروها بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کردند که پس از یک تعقیب و گریز طولانی ، رانندگان با رها کردن بار خودرو از محل متواری شدند.

سرهنگ ضربت با اشاره به اینکه در ادامه با هوشیاری مأموران در این زمینه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد، تصریح کرد: مأموران در بازرسی از بار رها شده هفت هزار و 850 ثوب انواع البسه قاچاق به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بستک در پایان به شهروندان توصیه کرد: به منظور حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق از خرید واستفاده از کالاهای قاچاق خودداری وموارد مشکوک را به فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

نظر شما