رئیس جدید هیئت شطرنج استان اردبیل انتخاب شد

۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۵:۰۳:۵۸
کد خبر: ۴۱۵۹۱۸
رئیس جدید هیئت شطرنج استان اردبیل انتخاب شد
با برگزاری مجمع انتخاباتی، هوشنگ خوش لحنی به عنوان رئیس هیئت شطرنج استان اردبیل انتخاب شد.

به گزارش برنا،در مجمع انتخاباتی شطرنج استان اردبیل چهار نامزد برای کسب ریاست هیئت با هم رقابت کردند.

با انصراف وحید آذروند و غیبت عقیل صدیق تنها دو نامزد شامل آقایان محمد رضا آذین و هوشنگ خوش لحنی به طرح برنامه‌های خود پرداختند که در نهایت نیز خوش لحنی با کسب ۱۱ رای به عنوان رئیس جدید هیئت شطرنج استان معرفی شدند.

خوش لحنی در این مراسم برگزاری جشنواره استعدادیابی شطرنج را از مهم‌ترین برنامه‌های خود عنوان کرد و گفت: این جشنواره می‌تواند استعدادهای شهری و روستایی شطرنج را شناسایی کند.

رئیس هیئت شطرنج استان با بیان اینکه هم اینک در قهوه‌خانه‌های روستایی اردبیل استعدادهای کم‌نظیر شطرنج وجود دارد، اضافه کرد: لازم است این استعدادها شناسایی شده و پرورش یابد.

وی به ضرورت جذب اسپانسر برای این هیئت اشاره کرد و افزود: در نظر داریم با تشکیل کارگروه فنی و برنامه‌ریزی متشکل از صاحبان فکر و صاحبان صنایع زمینه جذب اسپانسر را فراهم سازیم.

خوش لحنی با تأکید به ضرورت ارتقا سطح آموزش داوران و مربیان ادامه داد: در عین حال توسعه این رشته ورزشی در بخش بانوان ضرورت ویژه دارد.

وی افزود: هر چند سابقه تاریخی شطرنج در اردبیل درخشان است اما در حال حاضر لازم است فعالیت‌های ریشه‌ای و ساختاری برای بهبود وضعیت آن اجرایی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز