حیدری در خصو عملکرد شورای شهر قدس گفت:

سعی میکنیم تا با افتتاح پروژه‌های نیمه‌کاره در رفع مشکلات شهروندان قدم مثبتی بر داریم

۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۵:۱۳:۱۲
کد خبر: ۴۱۵۹۳۱
سعی میکنیم تا با افتتاح پروژه‌های نیمه‌کاره   در رفع مشکلات شهروندان قدم مثبتی بر داریم
عضو شورای اسلامی شهر قدس اظهار داشت، ما خواستار این هستم تا با افتتاح پروژه‌های نیمه‌کاره این شهر گامی در رفع مشکلات شهروندان برداشته شود و حاصل آن رفاه و آسایش برای شهروندان باشد.

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران، منصور حیدری ضمن  قبولی طاعت و عبادات اظهار کرد: رمضان ماه بهار قرآن و باعث روشنی قلوب و تزکیه نفوس می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر قدس بیان کرد: شهردار و مدیران عامل سازمان‌های شهرداری تمام توان و تلاش خود را معطوف به این امر کنند تا شهروندان شاهد تغییرات محسوسی در منظر شهری داشته باشند.

وی تصریح کرد: شهردار و مدیران عامل سازمان‌های شهرداری شهر قدس تاکنون تلاش‌های زیادی در این راستا انجام داده‌اند اما خواستار این هستم تا با افتتاح پروژه‌های نیمه‌کاره این شهر گامی در رفع مشکلات شهروندان برداشته شود و حاصل آن رفاه و آسایش برای شهروندان باشد.

حیدری خاطرنشان کرد: باید در فرصت باقیمانده از عمر دوره چهارم شورای اسلامی شهر قدس شاهد افتتاح پروژه‌ها نیمه‌تمام و در دست اقدام و آغاز پروژه‌های پیش‌بینی شده در بودجه سال 95 باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر قدس در پایان متذکر شد: یکی از اقدامات مطلوب شهرداری زمین چمن مصنوعی استادیوم 25 هزار نفری شهدای شهرستان قدس است که اقدامات زیرسازی، جدول‌گذاری، بتن کف، فنس‌کشی و خرید و نصب چمن مصنوعی آن انجام شده که در آن از بالاترین استاندار‌های روز اروپا بهره برده شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز