هفته نهم لیگ دسته دوم فوتسال کشور :

دشت امتیاز راه وشهر سازی لرستان در برابر صدرنشین

۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۵:۴۱:۰۵
کد خبر: ۴۱۵۹۶۳
دشت امتیاز راه وشهر سازی لرستان در برابر صدرنشین
دیدارهای هفته نهم لیگ دسته دوم فوتسال کشور با تساوی شگفت‌انگیز شهرسازی لرستان و نفت امیدیه به پایان رسید.
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، رقابت‌های دور برگشت لیگ دسته دوم یادبود مرحوم حسن حسین‌زاده با برگزاری 3 دیدار در گروه سوم این رقابت‌ها پی‌گیری شد که تیم راه و شهرسازی طلسم نگرفتن امتیاز در این مسابقات را شکست و در برابر صدرنشین بدون شکست مسابقات یک مساوی ارزشمند گرفت.
تیم‌های صدر و صعر جدول گروه سوم از ساعت 22 و 30 دقیقه جمعه شب 21 خردادماه در سالن هلال احمر خرم‌آباد به مصاف هم رفتند. دیداری که جنگ دارا و ندار بود. تیم شهرسازی که با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می‌کند در خانه پذیرای تیم متمول نفت امیدیه بود.
نماینده لرستان که دور برگشت را با تغییرات گسترده در کادر فنی آغاز کرده است در این بازی به گل اول دست یافت و توانست بازی را به خوبی اداره کند ولی نفت باتجربه و قدرتمند موفق شد 14 ثانیه مانده به پایان بازی به گل تساوی دست یابد.
این بازی به قضاوت ولی امجدی، کاظم مرادی، حمید سلیمانی و سیدجواد حسینی برگزار شد. بازی رفت دو تیم در امیدیه با نتیجه 5 بر صفر به نفع نماینده خوزستان به پایان رسیده بود.
راه و شهرسازی لرستان: امیر بهاروند، محمد پاپی‌صاد، محمد مرادی، سجاد کاظمی، احمد‌رضا زینی‌وندیان، مصطفی عزیزی، مبین صادقی، فرید نادری، حسین کاکی‌پور، صادق مهرابی و سجاد پیری، مربیان: صادق کرمی‌پور امین منتی، حمید کرم‌الهی مهدی سرابی
در دیگر بازی‌های این گروه رعد پدافند اصفهان 3 بر 2 از سد مهمانش شهید فرهادی اهواز گذشت و سماء دزفول نیز 9 بر 3 معدن کان‌پژوهان کاشان را در هم کوبید. شاهین کرمانشاه این هفته استراحت داشت.

تیم راه و شهرسازی هفته آینده در کاشان به مصاف معدن کان‌پژوهان این شهر می‌رود. راه و شهرسازی بازی رفت را در خرم‌آباد 7 بر 2 به این تیم واگذار کرده است.

یافته

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز