رییس بهزیستی شهریار خبر داد:

جشن رمضان در شهریار برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۷:۰۷:۲۴
کد خبر: ۴۱۶۰۶۹
جشن رمضان در شهریار برگزار می‌شود
نورانی رییس بهزیستی شهرستان شهریار گفت: جشن رمضان همزمان با فرا رسیدن ولادت با سعادت کریم اهلبیت (ع) در شهریار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در غرب تهران، خدامعلی نورانی  ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان  این  ماه را فرصت مناسبی برای خودسازی و تهذیب نفس دانست و اظهار داشت: انسان‌ها باید در این ماه نورانی به خودسازی، تقویت اخلاص، مبارزه با شیطان‌ها و تهذیب نفس بپردازند.

وی به تشریح برنامه‌های اداره بهزیستی شهرستان شهریار در ماه مبارک رمضان پرداخت و تصریح کرد: در این ماه با برکت  که فعالیت خیران  دررسیدگی به مستمندان افزایش می‌یابد، بهزیستی زمینه مناسبی برای مشارکت هرچه بیشتر مردم و خیران ن در این ماه پرخیر و برکت فراهم می‌سازد.

وی در ادامه مجم.ع افراد تحت نظر این اداره اظهار کرد،تعداد 1325 توانخواه در 23 مرکز شبانه روزی توانبخشی وابسته به بهزیستی شهریار نگهداری می شوند.

نورانی در خصوص مراکز نگهداری بهزیستی شهرستان شهریار گفت، توانبخشی ونگهداری وابسته به سازمان بهزیستی شهریار از تعداد 1325 توانخواه  436  نفر سالمند ، 807  نفر بیماران روانی مزمن و تعداد 82  معلول ذهنی شدی و خیلی شدید هستند. که از این تعداد 273  نفر با شهریه آزاد ، 732 نفر با یارانه عادی ( که قسمتی از هزینه را خانواده وقسمتی را بهزیستی تقبل می کند ) وتعداد 320  نفر مجهول الهویه هستند که با دستور مقام محترم قضایی شهرستان تحویل مراکز ما شدند.

وی با بیان اینکه  تمام هزینه های مددجویان مجهول الهویه توسط بهزیستی پرداخت می گردد.  تاکید کرد، پرستاران  تمام وقت ، رعایت بهداشت محیط و بهداشت فردی وهمچنین تغذیه مناسب برای این عزیزان به نحو احسن اجرا میکنند .

نورانی  همچنین نظارت دقیق بر عملکرد این مراکز را مهم ارزیابی کرده و بازدید های مستمر از آن را موجب رفع ایرادات و نواقص وافزایش کیفیت خدمات دانسته تا از بروز هر گونه حوادث ناگوار پیشگیری شود.

رییس اداره بهزیستی شهریار با اشاره به برگزاری جشن رمضان  در شهرستان تصریح کرد: جشن رمضان همزمان با فرا رسیدن ولادت با سعادت کریم اهلبیت (ع) در 30 خرداد ماه  در  شهریار برگزار می‌شود.

خاطر نشان میگردد ، شهرستان شهریار با داشتن 23 مرکز شبانه روزی فعال و 7 مرکز در حال دریافت اخذ پروانه فعالیت در حوزه توانبخشی و چندین مرکز دیگر در حوزه اجتماعی و پیشگیری از حجم کاری بیش از چند استان برخوردار است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز