عضو شورای اسلامی شهر قدس تاکید کرد:

روال قانونی برای ایجاد شهرک صنعتی شهرستان قدس طی نشده است

۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۸:۰۵:۴۴
کد خبر: ۴۱۶۰۸۳
روال قانونی برای ایجاد شهرک صنعتی شهرستان قدس طی نشده است
هرمزی در حاشیه چلسه شورای شهر در جمع خبر نگاران گفت، برای تصویب شهرک صنعتی باید همه چیز روال قانونی را طی کند که متاسفانه در شهر قدس چنین اقدامی صورت نگرفته است.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، عضو شورای اسلامی شهرقدس گفت: وقتی شهری تشکیل می شود باید به فکر افزایش سرانه های مختلف آن متناسب با فضای شهری و جمعیت آن بود اما متاسفانه در شهرقدس این اتفاق نیفتاده است.

بهزاد هرمزی افزود: بخش اعظمی از سرانه فضای سبز شهر قدس و باغات  در محدوده ای قرار دارد که هیات دولت آن را به عنوان شهرک صنعتی مصوب نموده است ما حتی در آن منطقه واحدهای مسکونی , آموزشی و درمانی یاری داریم که اگر بخواهند از شهر جدا شوند مشکلات بسیاری بوجود خواهد آمد و دیگر چیزی از شهرقدس باقی نمی ماند.

عضو شورای اسلامی شهرقدس افزود: هر شهر بر اساس داشته هایش دارای هویت و شخصیتی است لذا با تکه تکه شدن شهر قدس دیگر این شهر هویت سابق خود را از دست خواهد داد . شهر قدس به اندازه کافی کوچک و فشرده است و کمبود سرانه زیادی دارد و با جدا شدن مناطق فوق عملا سرانه هایش تقریبا نصف خواهد شد و مفهوم شهر بودن را از دست خواهد داد

وی اظهار داشت: برای تصویب شهرک صنعتی باید همه چیز روال قانونی را طی کند که متاسفانه در این مورد چنین اقدامی صورت نگرفته است و بر اساس ماده 24 و 25 قانون مدنی و قانون شهرداری ها اموال عمومی شهر به هیچ عنوان نمی توانند به بخش خصوصی واگذار شوند در حالی که ما اموال عمومی بسیاری در منطقه یاد شده داریم و اکنون سه سال است که همه چیز بلا تکلیف باقی مانده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز