فرماندار شهرستان ری تاکید کرد:

مدیران دولتی باید از منابع تحت اختیار خود بهینه استفاده کنند

۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۸:۵۱:۳۰
کد خبر: ۴۱۶۱۱۵
مدیران دولتی باید از منابع تحت اختیار خود بهینه استفاده کنند
هدایت الله جمالی پور: مدیران دستگاه های مختلف دولتی باید از منابع تحت اختیار خود به درستی و بهینه در جهت تامین نیازهای اساسی دستگاه تحت مدیریتی خود استفاده کنند.

به گزارش سر پرستی خبر گزاری برنا در تهران، هدایت الله جمالی پور در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان ری خطاب به مسئولان و مدیران ادارات گفت: برای عبور از بحران های اقتصادی موجود در کشور باید همه آحاد جامعه بخصوص مدیران از منابع انسانی و مادی تحت اختیار خود استفاده حداکثری بهره ببرند.

وی افزود: مدیران ادارات و سازمان های دولتی باید نماد سازی کنند و الگوی کارکنان خود باشند وهیچ مدیری نباید کارهای ضد فرهنگی انجام دهد.

جمالی پور اظهار داشت: تغییر فرهنگ از تغییر نگرش یکایک افراد جامعه حاصل می شود و تا زمانی که رویکرد، تفکر، نوع حرکت و کار ما اصلاح نشود رفاه اجتماعی و توسعه کشور حاصل نخواهد شد.

وی ادامه داد: دین ما تاکید زیادی بر کار و تلاش دارد و تمامی ائمه اطهار(ع) ارزش کار را بالاتر از عبادت نماز برشمرده اند ولی در عمل نسبت کار ما در مقایسه با کشورهای دیگر بسیار پایین است.

جمالی پور با بیان اینکه برنامه توسعه کشور ما از بسیاری از کشورهای توسعه یافته زودتر استارت خورده است افزود: دلایل این عقب ماندگی باید در داخل کشور و در فرهنگ جامعه جستجو شود.

وی خاطر نشان کرد: توسعه کشور و رفاه اقتصادی مردم در گرو درست رفتار کردن و قانون گرایی همه آحاد جامعه بدست خواهد آمد.

جمالی پور در ادامه افزود: توسعه یک پدیده همگانی است و اگر حتی یک نفر از توسعه خارج شود روی کل برنامه توسعه کشور تاثیر می گذارد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: انتخاب مدیران و روسائی ادارات در دولت یازدهم با وسواس خاصی صورت گرفته است و همه مدیران توانایی مدیریت در شرایط بحران دارند.

جمالی پور خطاب به مسئولان و مدیران ادارت گفت: مقام معظم رهبری سیاست های اقتصاد مقاومتی را در سال 95 ابلاغ کرده است و در این حوزه ریل گذاری های لازم را صورت داده است.

وی عنوان داشت: دولت یازدهم از ابتدای روی کار آمدنش شرایط سخت اقتصادی را داشته و هر چه به جلو پیش رفته شرایط سخت تر و محدود تر شده است.

جمالی پور با اشاره به شرایط عبور از تحریم ها افزود: دولت به دلیل تدبیر و چاره اندیشی که در حوزه بین المللی و سیاست خارجه و فروش نفت داشته دستاوردهای خوبی بدست آورده است.

وی با بیان اینکه درآمد حاصله از محل دریافت یارانه ها کمتر از میزان پراخت یارانه ها به مردم است افزود: دولت به دلیل این کسری در پرداخت یارانه به ادارات مختلف دولتی و صندوق توسعه ملی بدهکار شده است.

نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان ری روز چهارشنبه با حضور جمالی پور فرماندار ویژه ری و مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان ری در فرمانداری شهرستان ری برگزار گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز