مسئول ورزش کارکنان هئیت همگانی استان :

برگزاری مسابقات فوتسال ادارات استان به مناسبت ماه رمضان

۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۲۹:۵۰
کد خبر: ۴۱۶۲۴۴
برگزاری مسابقات فوتسال ادارات استان به مناسبت ماه رمضان
مسئول برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان کارکنان استان از برگزاری مسابقات فوتسال ادارات استان به مناسبت ماه رمضان در یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛آرمان قنبرزاده مسئول ورزش کارکنان هئیت همگانی استان و مسئول کمیته فوتسال کارکنان استان با بیان این خبر اظهار  داشت:

این مسابقات به مناسبت ماه مبارک رمضان و شهدای حرم و گرامیداشت داور فقید استان مرحوم ناصر ارجمند برگزار خواهد شد .

قنبر زاده ادامه داد: در این دوره از مسابقات 28 تیم از ادارات و نهادهای استان حضور  دارند و در هفت گروه چهار تیمی بصورت دوره ای با هم رقابت خواهند نمود.

این مقام مسئول ادامه داد:از هر گروه دو تیم برتر راهی دور دوم این مسابقات خواهند شد ،ضمن اینکه  دو تیم سوم گروه های هفت گانه نیز که بیشتر امتیاز را دارا باشند راهی دور دوم این مسابقات خواهند شد .

قنبرزاده در خصوص زمان و مکان این مسابقات نیز بیان داشت :این مسابقات از ساعت نه و نیم شب در سالن نه دی مجموعه کوثر بانوان آغاز خواهد شد و در هر شب چهار بازی برگزار خواهد شد .

مسئول کمتیه فوتسال کارکنان هیئت ورزشهای همگانی استان ضمن تشکر از هئیت فوتبال و کمیته داوران استان ادامه داد:در شب اول این مسابقات چهار دیدار برگزار میشود و طبق برنامه تیم های راه و شهرسازی با اداره ورزش و جوانان شهرستان ،آب منطقه ای با سپاه فتح استان ،بانک ملی با آموزش و پرورش مارگون و دادگستری استان با شهرداری به مصاف هم میروند.

قنبرزاده در پایان بیان داشت :سه تیم برتر این مسابقات به رقابت های فوتسال کارکنان استان که به میزبانی یکی از ادارات در یکی از شهرهای استان برگزار میگردد راه خواهند یافت .

 

نظر شما