رئیس اتحادیه عکاسان فارس:

شیراز شهری با سابقه کهن درعکاسی است/ برخورد قاطعانه با تخلف

۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۰۳:۱۸
کد خبر: ۴۱۶۲۶۸
شیراز شهری با سابقه کهن درعکاسی است/ برخورد قاطعانه با تخلف
رئیس اتحادیه عکاسان فارس گفت: شیراز شهری با سابقه کهن درعکاسی و زادگاه عکاسان مشهور و شرافتمند کشور است و از دیرباز عکاسان شهر علم و ادب به لحاظ توانمندی و اخلاق مداری در سراسر کشور ودنیا مطرح بوده اند.
قدرت الله جوکاری درگفتگو با خبرنگار برنا اظهارداشت: عکاسی در فارس و شهر شیراز سابقه 170 سال دارد و نباید اشتباه و ناآگاهی یک گروه باعث زیر سوال رفتن تمام فعالیت های شایسته عکاسان شیرازی شود.
عضو هیات مدیره اتاق اصناف شیراز با تاکید براینکه باهرگونه تخلف برخورد قاطعانه می شود،افزود: متاسفانه چند آتلیه عکاسی با غفلت و عدم توجه به عواقب اقدامات برخی شبکه های توزیع عکس در فضای مجازی برای تبلیغات اقتصادی، دردام این سوداگران افتاده و تا اطلاع ثانوی پلمپ شده اند.
چهره ماندگار عکاسان کشور ، ضمن هشدار به عکاسان درخصوص مراجعه افراد سود جو برای تهیه عکس های غیر مجاز ، تاکید کرد: بیشتر عکاسان شیراز افرادی مومن ، متعد و پایبند به اخلاق  و تعهدات صنفی هستند و رعایت اصول حرفه ای را جزو وظایف خود می دانند.
وی تاکید کرد:  همه صاحبان مشاغل و اصناف باید با دقت نظر و هوشیاری مواظب اقدام های دشمنان و شبکه های تبهکار و فرصت طلب باشند و هرگونه سوء استفاده احتمالی را به مراجع ذیربط و همچنین  اتحادیه صنفی اعلام کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز