استاندار اردبیل:

دنیای امروز به سرعت به سوی فضاهای مجازی کشیده می شود

۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۳:۳۳:۲۸
کد خبر: ۴۱۶۳۳۳
دنیای امروز به سرعت به سوی فضاهای مجازی کشیده می شود
استاندار اردبیل گفت: این استان از لحاظ کسب درآمد از فضاهای مجازی عقب مانده و این در حالی است که مردم سالانه چند صد میلیارد تومان در این استان برای استفاده از محصولات فضای مجازی هزینه می کنند بدون آنکه خود توانسته باشند حتی یک صدم این درآمد را به دست بیاورند.

به گزارش برنا،مجید خدابخش  در همایش کسب و کار و توسعه اشتغال در حوزه ارتباطات که در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد افزود: انجام بسیاری از فعالیت ها در دنیای امروز به سرعت به سوی فضاهای مجازی کشیده می شود و ما نیز خواسته و یا ناخواسته باید خود را برای مواجهه با چنین فضایی آماده و مجهز کنیم.
وی بیان کرد: در استان اردبیل یک هزار و 400 فارغ التحصیل در رشته های کامپیوتر ، برق و الکترونیک وجود دارند که تلاش می شود زمینه جذب آنها برای فعالیت در فضاهای کسب و کار مجازی فراهم شود.
خدابخش اظهار کرد: وزارت ارتباطات شاهراه مخابراتی و ارتباطی مناسب را در دو سال گذشته در این استان ایجاد کرده است و باید از این ظرفیت در فعالیت ها در فضای مجازی استفاده شود.
در این همایش که با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد جمع زیادی از فارغ التحصیلان دانشگاهی ،مدیران و کارشناسان ذیربط سوال ها و پیشنهادهای خود را با موضوع همایش مطرح و پاسخ های لازم را دریافت کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز