جعفر کهنروز خبر داد:

جلسه هماهنگی رابطین روابط عمومی مناطق و معاونت های شهرداری رباط کریم

۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۰۷:۳۹
کد خبر: ۴۱۶۴۱۲
جلسه هماهنگی رابطین روابط عمومی مناطق و معاونت های شهرداری رباط کریم
مدیر روابط عمومی شهرداری رباط کریم از برگزاری جلسه هماهنگی رابطین روابط عمومی به منظور تقویت جریان اطلاعات و اخبار و اطلاع رسانی به موقع عملکرد حوزه های شهری به مخاطبان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در غرب استان تهران: جعفر کهنروز با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اهداف روابط عمومی انتشار اخبار و عملکرد سازمان متبوع خود است در این جلسه اظهار داشت : ارسال موضوعات خبری و اقدامات درحال انجام سازمانها و معاونت های مختلف به حوزه روابط عمومی شهرداری از مهمترین وظیفه رابطین خواهد بود .

وی ادامه داد: حضور رابطین در حوزه های مختلف از جمله سازمانها ، معاونت ها و شهرداری های مناطق کمک می کند که  اطلاعات درست ،  دقیق و با سرعت در اختیار رسانه ها قرار گیرد و به تبع آن مردم از این جریان صحیح اطلاعات بهره مند خواهند شد.

مدیر روابط عمومی شهرداری رباط کریم با اشاره به اینکه باید در تهیه و تدوین خبرها استانداردها و اصول خبر نویسی رعایت گردد اظهار داشت : می توان از ظرفیت های فضای مجازی در سرعت بخشیدن در انتقال اطلاعات و اخبار استفاده کرد چرا که ابزارهای اجتماعی ظرفیت های خوبی است که امروزه در سراسر دنیا نقش کلیدی در سرعت انتقال اطلاعات را دارد و باید از این ظرفیت در راه درست و صحیح استفاده گردد.

کهنروز در پایان تسریح کرد : روابط عمومی شهرداری رباط کریم با بکارگیری از تمامی ظرفیت ها و همگام با ورود ابزارها و شیوه های جدید اطلاع رسانی نسبت به انتقال اخبار و رویدادها به شهروندان اقدام و پاسخگوی نظرات ، پیشنهادات و انتقادات شهروندان از عملکرد مجموعه مدیریت شهری خواهد بود .

 

نظر شما