دعوت از سه ورزشکار نونهال پالایشگاه خانگیران به اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان

۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۲۱:۲۶
کد خبر: ۴۱۶۴۲۵
دعوت از سه ورزشکار نونهال پالایشگاه خانگیران به اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان
مسئول خدمات ورزش شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از انتخاب و دعوت سه ورزشکار نونهال تیم تیراندازی با کمان فرزندان کارکنان این شرکت به اردوی تیم ملی خبرداد.

محمد جواد راسخی در گفتگو با خبرنگار برنا در سرخس با اعلام این خبر افزود: مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی کشور مرحله نخست انتخابی تیم ملی با حضور تیم هایی از استان های اصفهان، البرز، تهران، چهار محال و بختیاری، کرمان، گلستان، یزد و خراسان رضوی در دو بخش کامپوند و رویکرو انفرادی دختران و پسران در سایت تیراندازی باکمان مجموعه ورزشی آزادی انجام شد.

وی اظهارداشت: از استان پهناور خراسان رضوی فقط تنها تیم شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در این مسابقات شرکت کرد.

راسخی تصریح کرد: تیم کمانداران پالایشگاه خانگیران با سه ورزشکار در این مسابقات حضور یافت که عملکرد اعضا این تیم با درخشش ورزشکاران نونهال همراه بود.

مسئول خدمات ورزش شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد بیان کرد: کمانداران نونهال این شرکت به نام های خانم صونیا میرزایی و امیر عباس دانشور در بخش ریکرو پس از رقابت با سایر شرکت کنندگان به ترتیب حائز مقام های دوم و سوم شدند.

وی ادامه داد: همچنین در بخش کامپوند سید محمد قادری دیگر کماندار تیم پالایشگاه خانگیران با توجه به شرایط بد جوی مقام چهارم را از آن خود کرد.

راسخی تاکید کرد: با توجه به عملکرد خوب هر سه ورزشکار تیم پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد، این کمانداران نونهال به اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان کشور که در مهرماه امسال برگزار می شود دعوت شدند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با توجه به پیشرفت ورزش تیر و کمان در حوزه کارکنان، همسران و فرزندان شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد و کسب رکوردهای مناسب، نفرات به مسابقات اعزام شدند.

گفتنی است: مربی گری این تیم را خانم یزدی در بخش دختران و آقای رسول خانی در بخش پسران بر عهده داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز