مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین:

طرح ساماندهی پارک صنعتی لیا تا پایان ماه رمضان نهایی می شود

۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۵۶:۴۵
کد خبر: ۴۱۶۴۵۰
حمیدرضا خانپور گفت: طرح ساماندهی پارک صنعتی لیا بر اساس مصوبه هیئت دولت تا پایان ماه مبارک رمضان نهایی و طراحی عملیات اجرایی جهت زیرساخت ها آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در طول بازدید از پارک صنعتی لیا عنوان کرد:طرح ساماندهی پارک صنعتی لیا باهدف ساماندهی شهرک صنعتی و حل مشکلات این منطقه براساس مصوبه هیئت محترم دولت تا پایان ماه مبارک رمضان نهایی و طراحی عملیات اجرایی جهت زیرساختهای آن آغاز خواهد شد.

خانپور افزود: پیرو جلسه استاندار قزوین با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در قالب اجرای این طرح که با پیگیری های ویژه استاندار قزوین کلید خورده است، پارک لیا در شهرک صنعتی لیا ادغام و مشکلات مربوط به مسایل بهداشتی و زیست محیطی، انرژی حل شده و ساماندهی و یکپارچه سازی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه این طرح با امضای تفاهم نامه بین استانداری قزوین و سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی اجرا می شود، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح یاد شده، کلیه مدارک و اسناد مالکیت پارک صنعتی لیا باید به شرکت شهرک های صنعتی منتقل شوند و نیمی از واحدهای تولیدی مستقر در این منطقه نیز برای دریافت خدمات با این شرکت قرارداد امضاء کنند.

خانپور تصریح کرد: طبق گزارشات و بررسیهای صورت گرفته برای عملیاتی ساختن این طرح 430میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است که با مشارکت دولت و واحدهای تولیدی مستقر در پارک لیا تامین می شود و کلیه دستگاه های خدمات رسان همکاری لازم را خواهند داشت.

پارک صنعتی لیا با حدود 170هکتار مساحت در مجاورت شهرک صنعتی لیا واقع شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز