شهردار کرمان خبر داد:

پیشرفت حدود ۷۰ درصدی پروژه بهسازی و بدنه‌سازی میدان شهدا کرمان

۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۵۸:۲۶
کد خبر: ۴۱۶۴۵۱
پیشرفت حدود ۷۰ درصدی پروژه بهسازی و بدنه‌سازی میدان شهدا کرمان
شهردار کرمان از پیشرفت حدود 70 درصدی پروژه بهسازی و بدنه‌سازی میدان شهدا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی بابایی با اعلام این خبر  افزود: از مجموع شش فاز طراحی شده برای میدان شهدا، فاز نخست به پایان رسیده، کف‌سازی نیز تمام شده و در حال نورپردازی است.

وی ادامه داد: در فاز دوم میدان شهدا نیز پیاده‌روسازی در حال انجام است؛ ضمن این‌که فاز سوم هم تمام شده و در حال کف‌سازی است.

شهردار کرمان بیان کرد: فاز چهارم میدان شهدا نیز به‌زودی به مرحله‌ی پیاده‌روسازی می‌رسد.

بابایی از آماده‌شدن اسکلت فاز ششم میدان شهدا در کارخانه خبر داد و گفت: به‌زودی اسکلت فاز ششم نیز نصب می‌شود.

وی با بیان این‌که مرمت حمام باغ‌لـله به مساحت 1100 مترمربع آغاز شده است، گفت: مرمت این حمام تاکنون، 30 درصد پیشرفت داشته است.

بابایی افزود: محوطه‌سازی مقبره‌ی خواجه‌اتابک نیز 60 درصد پیش‌رفت دارد؛ ضمن این‌که بهسازی خانه‌ی لطفی تاکنون، 12 درصد و تکمیل مدرسه‌ی شهرداری نیز 40 درصد پیشرفت دارد.

شهردار کرمان با بیان این‌که 98 درصد از کار نوسازی و یکسان‌سازی دربهای بازار بزرگ کرمان انجام شده است، گفت: نوسازی و یکسان‌سازی دربهای مغازه‌ها در بازار وکیل کُند شده است.

بابایی تأکید کرد: باید با افزایش نیرو، سرعت بیش‌تری به کار داده شود.

وی هم‌چنین از پیشرفت 50 درصدی ساخت جاده‌ی دسترسی بام کرمان خبر داد و گفت: این جاده تا چهار ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار کرمان افزود: ساخت جاده‌ی دسترسی بام کرمان بر اساس زمان اجرا، پیشرفت خوبی دارد.

بابایی به ساخت فونداسیون ایستگاه‌های یک تا شش تله‌کابین نیز اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های تله‌کابین آماده بارگیری هستند و به‌زودی به کرمان فرستاده می‌شوند.

وی درباره‌ی ساختمان جدید خانه‌ی شهر کرمان نیز گفت: نقشه‌های ساختمان خانه‌ی شهر جدید کرمان آماده شده و به‌زودی ساخت آن شروع می‌شود.

شهردار کرمان درباره‌ی پروژه‌های 11گانه‌ی قرارگاه خاتم در کرمان هم گفت: پروژه‌های خاتم براساس برنامه‌ی زمان‌بندی در حال انجام هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز