مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد:

با متخلفین در باشگاه ها برخورد قاطع می شود

۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۷:۵۲:۰۷
کد خبر: ۴۱۶۴۶۳
با متخلفین در باشگاه ها برخورد قاطع می شود
حبیب حسین زادگان از برخورد قاطع با متخلفین در باشگاه ها سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران؛ اولین جلسه ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان با ریاست حبیب حسین زادگان، مدیرکل ورزش و جوانان و با حضور اعضای ستاد، در سالن اجتماعات شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار گردید.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این جلسه گفت: بازرسی موظف و مصمم است که با متخلفین در باشگاه ها برخورد قاطع کند.

حبیب حسین زادگان تصریح کرد: طرح بازرسی از باشگاه ها و اماکن ورزشی سال گذشته به صورت جدی در دستور کار اداره کل قرار گرفت که امسال این بازرسی با جدیت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته صورت می گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با تاکید ارسال گزارش لحظه به لحظه، تعیین مسئولین بازرسی کارگروه و صدور کارت نظارت بر سلامت باشگاه های استان، اذعان داشت: طرح بازرسی به منظورافزایش خدمات کیفی و کمی باشگاه ها و همچنین ایجاد رقابت در بین مدیران باشگاه ها به مرحله اجرا در می‌آید.

حسین زادگان بر اهمیت نظارت هیات پزشکی ورزشی استان با هماهنگی ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی بر باشگاه ها تاکید کرد و افزود: متاسفانه یکی از معضلات موجود در برخی باشگاه ها استفاده از مکمل ها غیرمجاز ورزشی است که باید با جدیت از آن جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه سال گذشته شاهد موفقیت ورزشکاران مازنی در رشته‌های مختلف ورزشی در میادین ملی و بین‌المللی بودیم که امسال نیز تلاش داریم در مسابقات مختلف برون مرزی به ویژه آوردگاه مهم المپیک ریو، این موفقیت‌ها را افزایش دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز