در راستای معرفی کتابهای جشنواره کتابخوانی رضوی صورت پذیرفت:

جمع خوانی کتاب اعترافات غلامان

۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۰:۵۰:۵۲
کد خبر: ۴۱۶۵۱۳
جمع خوانی کتاب اعترافات غلامان
با حضور اعضای کودک و نوجوان با حضور اعضای کودک و نوجوان در کتابخانه جوادالائمه (ع) شهرستان قدس جمع خوانی شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران، اطهری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قدس با اعلام این خبر گفت: به همت لیلا محمدی مسئول کتابخانه جوادالائمه (ع) شهرستان قدس کتاب «اعترافات غلامان» نوشته «حمیدرضا شاه آبادی» از کتابهای «طرح کتابخوان ماه» و جشنواره «کتابخوان رضوی» با حضور اعضای کودک و نوجوان این کتابخانه جمع خوانی شد.

وی افزود: داستان این کتاب، دربارۀ ماجرای ولایتعهدی علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) در خراسان است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آن را چاپ کرده است.

 اطهری اظهار داشت: در خلاصه این کتاب از زبان روایت گران آمده است: می خواهیم دریابیم دستمان به خون پسر رسول خدا آلوده است یا خیر و دریابیم شقی هستیم یا آمرزیده. هر کدام از ما آن چه را دیده به دیگران باز می گوید. شما هم بشنوید و بر ما قضاوت کنید.

او گفت: این کتاب ویژه ی نوجوانان تا ۱۷ سال است و  برنده جایزه  کتاب سال شهید غنی پور شده است.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قدس افزود: در پایان دو کتاب دیگر جشنواره «کتابخوان رضوی» با عناوین «دوست مهربان کبوترها» تالیف مجید محمدی ویژه کودکان تا۱۱ سال، «امام علی ابن موسی الرضا (ع)» اثر بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی ویژه جوانان و بزرگسالان معرفی شدند و کتاب «دوست مهربان کبوترها» و «اعترافات غلامان» توسط کودکان و نوجوانان خریداری شد.

IMG_5129[1]عکس اعترافات غلامان

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز