مدیرکل پدافند غیرعامل استان تاکید کرد:

استفاده بهینه از ظرفیت ها در برابر تهدیدات دشمنان

۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۰۳:۴۳
کد خبر: ۴۱۶۶۳۸
استفاده بهینه از ظرفیت ها در برابر تهدیدات دشمنان
محمد افشار گفت: استفاده بهینه از ظرفیت های موجود و به روز نمودن این قابلیت ها در کنار اهتمام مدیران دستگاه ها از جمله ملزومات رسیدن به آمادگی در سطح بالا در برابر تهدیدات دشمن می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، محمد افشار مدیرکل پدافند غیرعامل استان پس از جلسه کارگروه امداد و نجات- از کارگروه های سیزده گانه شورای پدافند غیرعامل استان- گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته از سوی کارگروه، از جمله برگزاری مانورهای متعدد برای بالابردن آمادگی اعضا با سناریوهای مختلف، رویکرد سال95 رصد تهدیدات به روز جامعه از سوی دشمنان و طراحی و اجرای مانورهایی مرتبط با این موضوع می باشد.

مدیرکل پدافند غیرعامل گفت: از ظرفیت مرکز علمی-کاربردی هلال احمر، در راستای آموزش های مورد نیاز جهت بالا بردن سطح آگاهی مجریان و متولیان پدافند غیرعامل در استان استفاده خواهد شد.

دبیر شورای پدافند غیرعامل استان، استفاد بهینه از ظرفیت های موجود فکری، انسانی و تجهیزاتی استان و همچنین به روز نمودن و بالا بردن سطح کیفیت این قابلیت ها را در کنار اهتمام مدیران دستگاه های اجرایی و اعتقاد ایشان به مقوله پدافند غیرعامل، از جمله ملزومات رسیدن به آمادگی در سطح بالا در برابر هرگونه تهدید دشمن دانست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز