شهردار دوگنبدان؛

تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار درختچه و ۷۰هزار اصله نهال در سطح شهرستان گچساران غرص شده است.

۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۴۱:۳۰
کد خبر: ۴۱۶۷۶۴
تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار درختچه و ۷۰هزار اصله نهال در سطح شهرستان گچساران غرص شده است.
شهردارگچساران گفت: درطی سه سال فعالیت شهرداری و شورای اسلامی گچساران تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار درختچه و ۷۰هزار اصله نهال در سطح شهرستان گچساران غرص شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گچساران؛اردلان زینل زاده در بازدید از پارک بانوان گچساران در جمع خبرنگاران افزود: امیدداریم که بانوان این شهرستان به خوبی از این پارک استقبال کنند

وی بیان کرد: درطی سه سال فعالیت شهرداری و شورای اسلامی گچساران تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار درختچه و ۷۰هزار اصله نهال در سطح شهرستان گچساران غرص شده است.

شهردارگچساران تصریح کرد: درختان کاشته شده متناسب با بافت فرهنگی و اقلیم محیطی منطقه است.

زینل زاده عنوان کرد: هم اکنون سرانه فضای سبز برای هر شهروند گچسارانی ۱۰متر مربع است که این سرانه در دوره قبل ۸ متر مربع بوده است.

وی گفت: مدیریت پارک بانوان با حوزه فرهنگی شهرداری بوده و در حال حاضر حراست شهرداری اینکار را انجام می دهدو در آینده نزدیک مدیریت این پارک را به دست بانوان شهرداری خواهیم سپرد.

شهردارگچساران خاطر نشان کرد: ازعمده ترین مشکلات این پارک می توان به کمبود برخی تجهیزات ورزشی-رفاهی،روشنایی،آب سرد کن و رنگ آمیزی جداول اشاره کرد.

زینل زاده بیان کرد: این مشکلات به زودی مرتفع خواهد شد.

وی افزود: در قسمت پشت پارک زمینی برای پارکینگ به بانوان مراجعه کننده اختصاص داده شده که کار خاک برداری و آسفالت آن انجام خواهد شد

شهردارگچساران ادامه داد: درحال حاظر برنامه ای برای واگذاری پارک به بخش خصوصی نداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز