کارگاه استعداد یابی ورزشی در سمنان برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۵۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۶۹۴۶
کارگاه استعداد یابی ورزشی در سمنان برگزار می شود
یک دوره کارگاه آموزشی استعدادیابی ویژه شناسایی مستعدین در رشته­ های مختلف ورزشی در سالن آموزش پایگاه ورزش قهرمانی و استعدادیابی سمنان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان ؛ مهدی عبدوس با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال استعدادیابی ورزش در استان سمنان توسط مدیرکل ورزش و جوانان گفت: یک دوره کارگاه آموزشی استعدادیابی  ویژه شناسایی مستعدین در رشته های مختلف ورزشی سمنان برگزار می شود.

وی افزود : این دوره روز سه شنبه مورخه 25/3/95 ساعت 17 بعدازظهر در سالن آموزش پایگاه ورزش قهرمانی و استعدادیابی سمنان به مدرسی جناب آقای دکتر طیبی عضو هیات علمی دانشگاه شاهرود برگزار خواهد شد.

رئیس گروه فناوری اطلاعات و تحول اداری اداره کل تصریح کرد: شرکت کنندگان می بایست معرفی نامه کتبی به عنوان مسئول کمیته استعدادیابی آقایان و بانوان از هیات ورزشی استان به همراه داشته باشند.

مسئول آموزش اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در ادامه افزود: هیات ورزشی می تواند در صورت نداشتن مسئول استعدادیابی یک نفر مربی برتر آقایان ویک نفر مربی برتر بانوان را به عنوان نماینده هیات ورزشی با معرفینامه کتبی برای حضور در این کارگاه معرفی نمایند.
وی در پایان تصریح کرد: در صورت عدم معرفی نمایندگان هیئت ورزشی در این دوره ، پایگاه ورزش قهرمانی در جهت استفاده رایگان از تجهیزات الکترونیکی و امکانات دیگر و پزشک حاضر ممانعت بعمل می آورد  .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز