طرح دوچرخه سواری کارکنان دولت در سمنان اجرایی می شود

۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۲۷:۰۴
کد خبر: ۴۱۶۹۶۸
طرح دوچرخه سواری کارکنان دولت در سمنان اجرایی می شود
با همکاری مسوولین استانی و شهرستانی طرح دوچرخه سواری کارکنان دولت در استان سمنان اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا سمنان ؛ ابوالفضل اصغرزاده با اشاره به دستورالعمل اجرایی ماده 53 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت گفت: دستگاههای اجرایی مجازند 1 درصد از اعتبارات خود را به منظور توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و توسعه زیر ساخت های ورزشی و امور جوانان در قالب قوانین بودجه سنواتی هزینه نمایند.

وی افزود : با توجه به ماده 53 و به منظور توسعه سلامت و ترغیب اقشار مختلف به حفظ تندرستی از طریق ورزش در جلسه شورای ورزش استان سمنان به ریاست دکتر خباز استاندار سمنان طرح دوچرخه سواری کارکنان دولت مطرح شد.

رئیس گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اداره کل این طرح را ایده‌ای مناسب برای گسترش فرهنگ ورزش همگانی دانست و تصریح کرد: گسترش فرهنگ دوچرخه سواری در میان کارکنان یکی از راه‌کارهای دست‌یابی به جامعه‌ سلامت و از اهداف اداره کل می باشد.

اصغرزاده در ادامه ، اجرایی شدن این طرح را وابسته به فراهم کردن یکسری از ملزومات دانست و تصریح کرد: قبل از هر اقدامی باید به مسائل فنی و آموزش‌های لازم برای همکاران و یا ارباب‌رجوعان از طریق نصب تابلو، بروشور و.... پرداخت تا از این طریق استفاده‌کنندگان نسبت به استفاده صحیح توجیه شوند.

وی خواستار حمایت رسانه ها و تبلیغ هرچه بیشتر این طرح شد و گفت:در صورتی که کارمندان و برنامه‌سازان سازمان صداوسیماو اصحاب رسانه به رشته مفرح دوچرخه‌سواری بپردازند به طور حتم در آینده شاهد گسترش این فرهنگ در میان سایر مردم جامعه نیز خواهیم بود.

رئیس گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اداره کل تصریح کرد: باید فضایی ایجاد شود که مردم و کارکنان به سمت فرهنگ دوچرخه‌سواری رو بیاورند تا جائیکه مردم و یا حتی افراد مسئول با دوچرخه از منزل به محل کار خود بروند.

به همین منظور خواستار توجه و حمایت بیشتر رسانه ملی در حمایت از این رشته جذاب هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز