باشگاه ورزشی شهرداری سمنان در ۹ رشته ورزشی ثبت نام می کند

۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۶:۳۱:۳۲
کد خبر: ۴۱۷۰۰۰
باشگاه ورزشی شهرداری سمنان در ۹ رشته ورزشی ثبت نام می کند
باشگاه ورزشی شهرداری سمنان برای غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در 9 رشته ورزشی ثبت‌نام می‌کند.

جلسه هیأت مدیره باشگاه ورزشی شهرداری سمنان با حضور حسین موسوی شهردار سمنان، همت‌هادیان مدیرعامل باشگاه، ایرج غیاثوند، سیدحسین زرگر و حجت یحیایی اعضای هیأت مدیره در دفتر شهردار سمنان تشکیل شد.

شهردار سمنان در این نشست، فرزندان کارکنان شهرداری سمنان را گنجینه‌های ارزشمند مجموعه بزرگ شهرداری دانست و خواستار استعدادیابی بین فرزندان کارکنان و جذب نفرات برتر جهت عضویت در تیم‌های ورزشی باشگاه شد.

موسوی در این جلسه همچنین با پیشنهاد ارائه تخفیف به فرزندان کارکنان برای حضور در کلاس‌های ورزشی باشگاه شهرداری موافقت کرد و مقرر شد: فرزندان کارکنان و بازنشستگان شهرداری سمنان و سازمان‌های وابسته با 50 درصد تخفیف در کلاس‌های ورزشی باشگاه شرکت کنند.

در این جلسه در خصوص انعقاد تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش و استفاده از پتانسیل‌ها و امکانات طرفین بحث و تبادل‌نظر شد و مقرر شد نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه اقدام شود.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان در این جلسه با اشاره به حضور 34 هزار دانش‌آموز، 2 هزار نفر فرهنگی شاغل و 3 هزار نفر فرهنگی بازنشسته در آموزش و پرورش سمنان اظهار داشت: آموزش و پرورش بستر مناسبی برای شکل‌دهی به فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی و اجتماعی است.

حجت‌الله یحیایی افزود: هم‌اکنون گسترده‌ترین امکانات ورزشی شهر که شامل پنج مجموعه ورزشی بوده، در اختیار آموزش و پرورش است و به‌زودی نیز دو سالن ورزشی جدید افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری سمنان هم با اشاره به پتانسیل بالای شهرداری در زمینه ورزش گفت: باشگاه برنامه‌ریزی‌های مدون و منظم یک‌ساله در بخش ورزش قهرمانی و همگانی دارد.

باشگاه ورزشی شهرداری سمنان در رشته‌های فوتبال، والیبال، تکواندو، کاراته، هندبال، پینگ‌پنگ، دوچرخه‌سواری، اسکیت و طناب‌زنی فعالیت می‌کند.

علاقه‌مندان به حضور در این کلاس‌ها می‌توانند تا پایان خردادماه به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان مراجعه و ثبت‌نام کنند شروع کلاس‌های ورزشی باشگاه شهرداری سمنان اول تیرماه اعلام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز