مدیر کل بهزیستی استان سمنان میهمان افطار مرکز توانبخشی معلولین ذهنی شد

۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۲۱:۲۴:۴۵
کد خبر: ۴۱۷۰۳۵
مدیر کل بهزیستی استان سمنان میهمان افطار  مرکز توانبخشی معلولین ذهنی شد
مدیر کل بهزیستی استان سمنان در مراسم افطار مرکز توانبخشی معلولان ذهنی فردای روشن حضور پیدا کرد .

 به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان ،این مراسم افطار  با همراهی مسوولین و کارشناسان  اداره کل بهزیستی استان سمنان و میزبانی مرکز توانبخشی معلولان ذهنی فردای روشن و  با حضور  مدیر موسسه سرکار خانم شریعت پناهی و مربیان این موسسه برپا شده بود . 

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزستی استان سمنان با رفتاری صمیمانه در کنار افراد معلول ذهنی حضور پیدا کرد و از مشکلاتشان پرس و جو کرد . 

فریده شریعت‌پناهی، مدیر مرکز توانبخشی فردای روشن است  فعالیت خود را از سال 1379 در شهر سمنان آغاز کرده است.

وی سال‌ها خدمت در بهزیستی و  آشنا شدن با مسائل دختران عقب‌مانده ذهنی او را واداشت تا برای اولین‌بار در سمنان مرکز فدای روشن را دایر کند و در جهت آموزش و توانمندسازی این دختران گامی ‌مهم بردارد.

گفتاردرمانی، کاردرمانی، آموزش حرفه‌های گوناگون از جمله  تئاتر  درمانی ، خیاطی ، نقاشی ،قالی بافی ،حصیر بافی از جمله کلاس های آموزشی این موسسه می باشد . 

از نکات قابل توجه این موسسه  کارآفرینی   افراد کم توان ذهنی است که این مرکز در این راه توانسته است  بسیار موفق باشد و سر کار خانم شریعت پناهی بعنوان کارآفرین نیز  در این زمینه شناخته شده است . 

لازم به ذکر است مرضیه معزی کارشناس علوم تربیتی و   از هنرمندان تئاتر استان سمنان  مربی تئاتر این مرکز توانبخشی در حوزه تئاتر درمانی  است . 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز