در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل:

تور پسا برجام در شهرستان قدس بر گرارشد

۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۳۴:۳۸
کد خبر: ۴۱۷۰۷۹
تور پسا برجام در شهرستان قدس بر گرارشد
ضرغام فرماندار شهرستان قدس تاکید کرد، در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل نباید اجازه دهیم بنگاه های اقتصادی تعطیل شوند.
 به گزارش سر پرستی خبر گزاری برنا در تهران،  ضرغام فرماندار شهرستان قدس به همراه معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری ، روسای ادارات ، خانواده های معظم شهدا ، ورزشکاران و خبرنگاران در غالب تور پسا برجام از چند کارخانه تولیدی در شهرستان قدس بازدید کردند.
دکتر ضرغام فرماندار شهرستان قدس در حاشیه برگزاری تور پسا برجام تاکید کرد: در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل نباید اجازه دهیم بنگاه های اقتصادی تعطیل شوند. 

وی افزود، اگر یک واحد صنعتی تعطیل شود ، راه اندازی مجدد آن کار بسیار دشواری است و نیاز به هزینه به مراتب بیشتری دارد ، لذا باید تلاش کنیم تا از تعطیلی واحدهای صنعتی جلوگیری نماییم .

ضرغام  تصریح کرد، تلاش می کنیم در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال  اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مزین شده، مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را رصد کرده و برای رفع و بهبود آن اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهیم.

 عالی ترین مقام دولت در شهرستان قدس کاهش قیمت تمام شده را یکی از راهکارهای رونق اقتصادی برشمرد و افزود: قیمت تمام شده کالاها بالا است و این موضوع باعث ایجاد مشکل فروش برای واحدها می گردد زیرا توان رقابتی آنها را پایین می آورد.

ضرغام در ادامه اظهار کرد، در دوران پسابرجام، نشاط و پویایی قابل توجهی در واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرستان حاصل شده که می تواند فرصتی ویژه برای توسعه و شکوفایی مضاعف این خطه از غرب استان تهران محسوب شود.

 

 

نظر شما