با حضور جواد جبله دادستان برگزار شد:

جلسه ستاد فضای سبز شهرستان ملارد

۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۸:۰۴:۳۶
کد خبر: ۴۱۷۰۸۴
جلسه ستاد فضای سبز شهرستان ملارد
جواد جبله دادستان شهرستان ملارد در جلسه ستاد فضای سبز گفت: مدیران و مسئولین شهرستان می بایست در فرهنگ سازی حفاظت از منابع طبیعی تلاش کنند و فرهنگ منابع طبیعی، محیط زیست و فضای سبز گسترش داده شود
به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران، نخستین جلسه ستاد فضای سبز شهرستان ملارد به ریاست امیر یقین لو سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان ملارد و با حضور جواد جبله دادستان و دیگر اعضای این ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه مصوبات جلسات قبل پیگیری گردید.در ادامه هرکدام از اعضای ستاد به صورت جداگانه گزارشی از اقدامات خود را در راستای حفظ فضای سبز و ارتقاء آن دراین شهرستان بیان نمودند.

وضعیت نگهداری عرصه های منابع طبیعی و آبخیز داری، میزان بازدید گردشگران از دشت شقایق در اردیبهشت  سال جاری ، وضعیت عرصه های جنگل کاری شده در سال های گذشته ، وضعیت اراضی زراعی و مساحت باغات ، وضعیت بوستان ها ، مشکلات و برنامه های سال جاری در حفظ، نگهداری و گسترش فضای سبز شهرستان از جمله گزارشات ارائه شده در این جلسه بود.

در ادامه اعضاء برنامه های پیشنهادی خود را  به منظور حفظ و گسترش اصولی سرانه فضای سبز در شهرها و روستاها ی این شهرستان بیان کردند.  

جواد جبله دادستان شهرستان ملارد در این جلسه گفت: مدیران و مسئولین شهرستان می بایست در فرهنگ سازی حفاظت از منابع طبیعی تلاش کنند و فرهنگ منابع طبیعی، محیط زیست و فضای سبز گسترش داده شود.

وی خواستار حل سریع مشکلات پیش آمده در منطقه جنگل کاری شده شش، گلستانک و شریف آباد شد.

یقین لو سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری ملارد با تاکید بر حفظ وضع موجود سرانه فضای سبز در شهر صفادشت خواستار افزایش و رسیدن به مساحت مطلوب کشوری در شهر ملارد شد.

ضرورت هزینه کرد ردیف اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده در دهیاری ها برای حفظ و گسترش فضای سبز از دیگر خواسته های یقین لو در این جلسه بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز